AndersT2 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Var innom Elkjøp på Vinterbro får å bruke opp ett gavekort. Og sjekket hvilken pris de hadde på Logitechs G5 mus. Men de hadde den ikke inne engang. Men de hadde hylla full av MX1000, som jeg har selv. Men prisen sjokkerte litt. Den var priset til hele 995,-. Jeg kjøpte den selv når den kom til 695,-. Og Elkjøp sin egen internett pris er 474,- som er like billig som den billigeste i prisguiden til Hardware. Normal pris hos Elkjøp tror jeg ligger på 595,-. Det er synd hvis folk betaler så mye for musa. Men det er synd at det ikke var feilpriset andre veien, så hadde det virkelig vært noe å rapportere om. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det jeg ikke liker med elkjøp netshop er at mange av varene har de ikke på lageret engang. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvis du ser godt etter vil du se at Elkjøp i sin nettbutikk operer med en "internettpris" på enkelte varer. Dette betyr prisen på nett og i butikk ikke nødvendigvis er den samme. De gangene jeg har sjekket har butikkprisene stort sett ligget 5-10% over "internettpris". Dette er vel ikke helt unatrulig i og med at det tilkommer porte når du handler på nett, slik at nettbutikken nødvendigvis må ligge lavere i pris for å være konkurransedyktig. Nå har vel også Elkjøp uttalt at de ikke konkurrerer med sin egen nettbutikk og at de mer og mer ser på dette som en separat satsning. En prisforskjell på 100% høres dog helt urimelig ut. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Var innom Elkjøp på Vinterbro får å bruke opp ett gavekort. Og sjekket hvilken pris de hadde på Logitechs G5 mus. Men de hadde den ikke inne engang. Men de hadde hylla full av MX1000, som jeg har selv. Men prisen sjokkerte litt. Den var priset til hele 995,-. Jeg kjøpte den selv når den kom til 695,-. Og Elkjøp sin egen internett pris er 474,- som er like billig som den billigeste i prisguiden til Hardware. Normal pris hos Elkjøp tror jeg ligger på 595,-. Det er synd hvis folk betaler så mye for musa. Men det er synd at det ikke var feilpriset andre veien, så hadde det virkelig vært noe å rapportere om. 5357915[/snapback] er ikke sikkert det var riktig pris. I sandvika var forskjellen på systemet og prislappen 100 kr i itt favør Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hvis du ser godt etter vil du se at Elkjøp i sin nettbutikk operer med en "internettpris" på enkelte varer. Dette betyr prisen på nett og i butikk ikke nødvendigvis er den samme. De gangene jeg har sjekket har butikkprisene stort sett ligget 5-10% over "internettpris". Dette er vel ikke helt unatrulig i og med at det tilkommer porte når du handler på nett, slik at nettbutikken nødvendigvis må ligge lavere i pris for å være konkurransedyktig. Nå har vel også Elkjøp uttalt at de ikke konkurrerer med sin egen nettbutikk og at de mer og mer ser på dette som en separat satsning. En prisforskjell på 100% høres dog helt urimelig ut. 5358926[/snapback] Jeg nevnte jo at det var nett prisen, og at den prisen jeg mener å ha sett i butikken før var 595,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå