Kaggen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jepp, Kaggen. Skal se livestream. Har vært på mange av øvingene og hørt på, inkludert Før-EM konserten. Blir veldig veldig bra. Spennende Fikk med meg før-EM-konserten jeg òg. Absolutt verdt noen timer reise. Endret 15. mai 2011 av Kaggen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Edit: Sender heller PM, Kaggen. Endret 29. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Sikker på at det er synth? Når man hører basstrombone som smeller skulle man tro det var "the real shit". Uansett, kul marsj. Fikk lyst til å arrangere. Jeg hadde betalt deg for å gjøre det Endret 29. april 2010 av Beges Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 I Sandefjord har de ett eget trommekorps, det er heftig! Ellers så er jeg godt forsynt med korpsmusikk etter 17. mai. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Sikker på at det er synth? Når man hører basstrombone som smeller skulle man tro det var "the real shit". Uansett, kul marsj. Fikk lyst til å arrangere. Jeg hadde betalt deg for å gjøre det Høres ut som det kan bli en liten geskjeft av det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 I Sandefjord har de ett eget trommekorps, det er heftig! Ellers så er jeg godt forsynt med korpsmusikk etter 17. mai. Oh, nais! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå