Kfinn Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei Jeg vil gjerne bruke min bærbare Dell X1 sammen med min SyncMaster 193T og Logitech tastaur og mus. Skjermen min har to bildeinnganger så min bærbare og stasjonere PC får jeg koblet på samme skjerm. Nå vil jeg gjerne bruke samme tastatur, mus og høyttalere. Jeg er ute etter en switch som ikke har skjermkabel, men som har lyd (stereo) og som kan kobles til min bærbare som ikke har ps2 for å styre tastatur/mus. Jeg har "tegnet" (har ingen artistisk sans) oppsettet. Noen som vet hva jeg burde kjøpte? Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Så vidt jeg skjønner er det noe sånt du leter etter: Aten KVM Emine KVM Tror de bare har usb, så det vil jo muligens kreve usb tastatur... Hvis ikke du har det, kan du jo lette rundt etter noe tilsvarende med ps2 i tillegg. Endret 30. desember 2005 av IronWire Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Takk for raskt svar! Tastaturet mitt har usb, så det er ikke et problem. Merker meg bare at de var noe dyre. Vil der være mulig å finne et rimeligere alternativ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 det rimeligste ville vel være en PS/2 kvm switch med USB->PS/2 overganger på mus og tastatur...regner med du fikk med disse når du kjøpte mus/tastatur? (de er lilla for keyb. og grønn for mus) Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Tror det blir en ganske dårlig løsning. Om du ser på tegningen så ser du hva kravet er. Det vanskelige her er vel at jeg må tastaturet kobles til med usb til den bærbare, samtidig som switchen ikke trenger skjermstøtte. Lenke til kommentar
greenkoala Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har denne selv og funker greit til mitt bruk. Den kommer med kabler så man slipper den utgiften (USB/VGA/Audio). Tror ikke du finner noen uten skjermstøtte for å klemme ut de siste kronene... http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...68;c:36216;r:pg Den kommer med et lite prog som bytter mellom maskinene, eller så kan man trykke to ganger på den udokumneterte scroll lock tasten. Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...68;c:36216;r:pg Den virker perfekt. Legger inn en ordre nå Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå