RBW Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 BenQ lanserer nå to LCD-skjermer som kan by på egenskaper noe utenom det vanlige. Les mer Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 BenQ var jo tidligere et drittmerke for billigjall, men etter hvert bygget de seg opp og lager billige kvalitetsvarer. Jeg har satt opp kontormiljøer med deres billige LCD-er (5-6 forskjellige modeller), og jeg synes de gir valuta for pengene. DVD-brennerne får man omtrent gratis, og de banker mange andre dyrere brennere. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 OMFG, den var dritt stygg :S Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Stygg og stygg... synes den hadde et greit barnerom utseende. Samtidig som den hadde et litt tannlege kontor preg og legekontor preg. Fin til sitt bruk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) dere burde skrive om de to skjermen samsung har lansert og: http://www.engadget.com/2005/12/30/samsung...ms-lcd-displays Endret 30. desember 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Den var jo skikkelig fæl da...! Lenke til kommentar
Trym87 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Synes de så bra ut jeg, eneste jeg ikke likte var høyttalerene på siden.. Separate høytalere gir mye bedre lyd.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Benq'en var dritstygg, hater lcd skjermer med høytalere, men den Samsungskjermen var rå, VELDIG tynne linjer gjør den idell for dualscreen, noe som er meget kjekt å ha Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 BenQ var jo tidligere et drittmerke for billigjall, men etter hvert bygget de seg opp og lager billige kvalitetsvarer. Jeg har satt opp kontormiljøer med deres billige LCD-er (5-6 forskjellige modeller), og jeg synes de gir valuta for pengene. DVD-brennerne får man omtrent gratis, og de banker mange andre dyrere brennere. 5357668[/snapback] Var ikke mange år siden LG(Goldstar) og Samsung også var det laveste av det lave man kunne kjøpe, begge merkene er vel tatt inn i varmen nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 trodde Samsung alltid var et skikkelig bra merke innen lcd jeg de har da vel drevet med det kjempelenge. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Samsung har jo sitt eget PVA panel som i kvalitet ligger i øvre sjiktet. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Samsungen hadde joare 2ms jo!3 Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Benq'en var dritstygg, hater lcd skjermer med høytalere, men den Samsungskjermen var rå, VELDIG tynne linjer gjør den idell for dualscreen, noe som er meget kjekt å ha 5359482[/snapback] om du hadde lest hele artikkelen så hadde du sett at de høytalerene er avtagbare... syns skjermen så grei ut, jeg syns det er bra at selskap begynner å designe ting litt annerledes. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvor står det at de er avtagbare? Høyttalerne altså. Slik jeg ser det er det KUN webcammen som kan taes av... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hvor står det at de er avtagbare? Høyttalerne altså.Slik jeg ser det er det KUN webcammen som kan taes av... 5362009[/snapback] Dette er FP72V+ Bilde i artikkelen er den gamle modellen FP72V Så det hadde hvert et poeng å avbilde rett skjerm Endret 31. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg synes utseendet var ok. Når jeg leste ingressen om uvanlige egenskaper og så foten på bildet så tenkte jeg at det kanskje var innebygget DVD-brenner i foten. Den kuppelen på foten ser jo ut som et lokk ala det man finner på bærbare CD-spillere. DET hadde vært en uvanlig egenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå