yen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg skal kjøpe meg min første bærbare pc og trenger råd fra erfarne brukere - som nybegynner er jeg lett forvirret etter å ha lest en masse tekniske opplysninger på de forskjellige sidene jeg har vært innom;altså : jeg skal bruke den til endel surfing på nettet,lese aviser og tidsskrifter,litt lettere kontorarbeide,men først og fremst:bilder som har hauget seg opp gjennom 25 år skal nå scannes inn.bearbeides og sorteres,skrives ut på dvd.skal se endel film.skal kjøpe ekstern harddisk til oppbevaring.vil gjerne at den er så lydløs som mulig.kan noen anbefale en passende maskin?pris ca 10 000,evnt.noe mer. yen Lenke til kommentar
molsen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei, jeg kan anbefale en Acer Aspire 1642WLMi/PM 740. Jeg sitter nå foran en Acer Aspire 5002WLMi 15.4GL"/AMD Turion og denne er den samme pcen utvending,og med samme skjerm. Og for en skjerm! Jeg synes iallfall den er helt fantastisk å se bilder på. Men mest for pengene i denne Acer serien gir nok Acer Aspire 1641WLMi/PM 730. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå