asad Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har netopp fått meg et nytt skjermkort.Jeg reinnstallerte systemet og ala inn win XP pro. I skjerm-innstillingene står det at skjermen er på 100 Hhz , og jeg SER godt at den ikke er det.Det er heller ikke forskjell på alle andre frekvensene.. kan dette skyldes kortet mitt? Som er Hercules 8500DV. Hadde et GeForce2 før, og alt funka... hjelp! Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har reinstallert drivere, men det fungerer fortsatt ikke...bør jeg ereinnstallere systemet? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Mulig jeg skyter i blinde, men du har installert rette drivere? Du har jo ikke lenger et Nvidia-skjermkort mener jeg.. Har du 3D Prophet All-In-Wonder 8500 DV? Sjekk i så fall denne linken eller sjekk selv på http://www.hercules.com/ Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har gjort det..men det ble ikke noe bedre.Rart.... Lenke til kommentar
_Tronic_ Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 hei ta å legg inn skjermdriverne som er til skjermen så kanskje det funker bedre..btw, fjern nVidia driverne om du ikke har gjort det. Tronic Lenke til kommentar
torkelom Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 jeg hadde det samme problemet. Det viser seg at windows xp automatisk sender 60 hz hvis du velger en frekvens som skjermen din ikke takler, f.eks 100 hz i 1024x768. setter du denne frekvensen ned til 85 hz, så skulle alt ordne seg. Gjorde i allefall det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå