Degeim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg har jo etter hvert fått med meg at Microsoft ikke vil fortsette å støtte VB 6.0. Vil dette si at programmer laget i VB6.0 ikke vil virke i senere versjoner av Windows? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Slik er det jo med all programvare. Det vil alltid komme et skifte der gammel programvare ikke fungerer lengere. Siste skifte var mellom Windows ME og Windows XP. Ørjan... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 På tide å begynne med .net da tenker jeg. Kan vel umulig være så veldig mye annerledes eller vanskeligere, burde gå greit. Finnes det gratis-verktøy eller må man kjøpe, som med 6.0? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg lastet ned "Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition" (.NET) GRATIS fra en av Microsoft sine undersider for ikke så lenge siden, og jeg har enda ikke sett noen begrensinger der. Selv om det jo er "Express Edition". Jeg har dog ikke lært noe i .NET enda... Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Her finner du Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/ Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Å konvertere fra 6.0 til .NET er fra mitt ståsyn lurt ettersom Microsoft kommer til å bygge store deler av Windows Vista på NET Framework 2. Hvis du kan 6.0 bør det ikke by på noen store problemer å konvertere til .NET for det er veldig likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå