Howard Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Intel skal bytte ut sin 37 år gamle logo og kvitter seg samtidig med sitt velkjente slagord. Les mer Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ser ikke vitsen i å bytte ut en så innarbeidet logo. Den hengende e-en er en vesentlig del av blikkfanget i den gamle logoen og nå skal den erstattes av noe mer strømlinjeformet og kjedelig. Dårlig valg, spark den nye markedsdirektøren. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Var det jeg som tolket slutten av artikkelen feil, eller skal Intel stoppe utviklingen av Pentium-platformen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 For meg gjør det ingenting at Intel bytter logo. Men jeg tror ikke at Intel får solgt mer produkter av den grunn. BTW: Jeg foretrekker "Intet inside" Var det jeg som tolket slutten av artikkelen feil, eller skal Intel stoppe utviklingen av Pentium-platformen? 5357537[/snapback] Intel skal vel slutte med Pentium-navnet. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Håper denne nye æraen i intels historie fører til at de lanserer bedre prosessorer. For tiden burde slagordet vært "Leap ahead - use AMD". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe ! gammel traver her: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 fant ett bilde jeg gitt Må si jeg syns bedre om det gamle gode Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm, og jeg som vurderte å kjøpe en t-skjorte med logoen Devil Inside, bra jeg fant noe annet å bruke penga på^^ Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 fant ett bilde jeg gitt Må si jeg syns bedre om det gamle gode 5358154[/snapback] Hvis denne er reell så synes jeg Intel kunne spart seg. Denne var virkelig kjedelig. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 fant ett bilde jeg gitt Må si jeg syns bedre om det gamle gode 5358154[/snapback] hm..stygg logo, men jeg tror det er bare et forslag til hvordan logoen ser ut. jeg gleder meg til å se hvordan intel logoen ser ut:p *river av intel-klistremerket på kabinettet* Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvis Intel ender opp med noe så latterlig dårlig som den der kan de vitterlig sparke Herr Kim først som sist. Det er greit nok å oppdatere seg litt en gang i blant, men why fix when it ain't broken? Hvis man i tillegg ikke har noen bra erstatningsforslag da kan de jo like gjerne bare spare seg for prosjektet. Det er mye arbeid og penger involvert i et slikt skifte. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 tror nok de gjør lurt i og oppdatere logoen sin ja, det er noe ALLE seriøse bedrifter burde gjøre med jevnlig mellomrom. selvsagt ikke store forandringer, men små justeringer for å følge tidensutvikling. men enig at den logoen postet over her var litt vel kjedelig.. håper nå de har klart å komme frem til noe bedre en det. ser liksom ikke helt sammenhengen med den brutte sirkelen og den nye payoff'en.. men igjen, nå var den jo mye bedre en den gamle da. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Penere den nye logoen, men slagordet er så innarbeidet, og vel så godt, så den delen kunne de fint beholdt. "leap ahead" sier liksom ingenting... -Stigma Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Som nevnt, enten må de få bedre prosessorer eller så kan de liksågodt lage logoen Leap ahead use AMD Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 "leap ahead"?? Merkelig slagord... Prøver de å si at de er et hopp foran konkurrenten eller noe sånt? Var i hvert fall ikke noe spennende eller originalt slagord. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Eric Kim, who Intel drafted in to shake up its marketing towards the end of last year, told the Wall Street Journal that everything Intel does is a leap ahead and "becomes so ingrained in the fabric of people's lives that they can't go back anymore". http://www.theinquirer.net/?article=28628 Personlig, så synes jeg denne nye logoen er mye bedre enn den gamle. Selv om 'Intel Inside' er det folk kjenner igjen. Til alle de som syter om at 'Intel må lage bedre CPUer'; -Intel er mye mer enn bare prosessorer. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Nye logon var jo grei nok, men slagordet kunne dem ha beholdt. Leap ahead sier vel ikke folk stort. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hvis man ser bort ifra hvor innarbeida forrige slagordet deres er så synes jeg faktisk leap ahead sier mere enn intel inside. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 https://www.diskusjon.no/uploads/post-61888-1135955173.txt Ser ut som logoen til et tørkepapirmerke :!: Kanskje de burde legge ved en rull, så får folk noe positivt ut av kjøpet... No offence Dothan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå