Joachim_F Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 CNN har røpet de første detaljene om America's Army: Real Heroes, etterfølgeren til det populære internettbaserte skytespillet America's Army. Les mer Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 ser kult ut det her Lenke til kommentar
yallaballa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Vi gleder oss! Lenke til kommentar
TomaTo Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Etter all sannsynlighet, vil dette være en oppfølger til AA på konsoll (PS2), ikke til PC. Og etter min mening er det kanskje til det beste! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hvorfor? det kan umulig bli like realistisk på konsoll som på PC? treigere reaksjonstider, dårligere kontroller o.l.... (bare se på Ghost Recon 2 til Konsoll vs Ghost Recon 1 til PC...er det tvil om hvilket som er best?) Lenke til kommentar
Variable Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 og ghost recon 3 kommer til pc , men muligens converta fra console :/ Lenke til kommentar
TomaTo Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det jeg mente, var at AA er og blir best på PC. Og så syntes jeg ikke at det som er nevnt i artikelen passer til PC-versjonen. Beklager hvis det ble litt utydelig... PC-versjonen kommer nok ikke til å bli utviklet til noe som er nevnt i artikkelen her, men AI står på listen over ting som kommer (+ masse annet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Håper at dette blir bedre enn det vi har nå! Jeg elsker AA, men mange ganger når de skal prøve og gjøre dem bedre, kan utfallet bli katastrofalt! Men, jeg håper at dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg