AlXz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei, er det noen her som har vært borti Clarion? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Brukte Clarion for MS-DOS tidlig på nittitallet, mest til å lage menysystemer. Veldig lett å forstå for vanlige amatører som meg. Tror jeg ennå har det liggende et sted. Lenke til kommentar
AlXz Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Du har ikke litt å lære bort? Funksjoner +++ Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du har ikke litt å lære bort?Funksjoner +++ 5358273[/snapback] Dårlig med det tror jeg. Vi snakker om noe jeg såvidt var innom for 12 - 15 år siden. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvorfor akkuratt clarion? er det en grunn til det, er dt vel like greit å kjøpe seg en bok om emnet, hvis ikke finnes det mange andre aktuelle high-level languages der ute. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hm, en avkommer av COBOL og Basic? han får sikkert en trillebår med cash for å fikse en eller annen bug i ett eller annet obskurt og grusomt bank-system eller noe, klette ... :] Lenke til kommentar
AlXz Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 dayslerp; Nei, jeg kan faktisk ikke en dritt i Clarion, derfor jeg spør.., har fått tak i dette programmet, det er hele grunnen til at jeg vil lære litt Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 åja, men da ville jeg heller fått tak i noe annet det meste er gratis, eller «fritt tilgjengelig» om du vil .. sjekk en av de mange andre trådene her ang. valg av programmeringsspråk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå