fm4ever Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har akkurat formatert pcen,får beskjed om å aktivere hos windows. skriver deretter inne koden men ingen ting hender,så restarter jeg pcen å for samme beskjed igjen. noen som vet noe? Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har akkurat formatert pcen,får beskjed om å aktivere hos windows.skriver deretter inne koden men ingen ting hender,så restarter jeg pcen å for samme beskjed igjen. noen som vet noe? 5357329[/snapback] Jeg har noe av det samme problemet! Windows XP sier fra ved hver eneste oppstart at: "Du har en piratkopiert versjon av Windows XP! Trykk på Løs problemet-knappen for å finne ut hvordan du kan rette på feilen!" Jeg har aldeles ikke en piratkopiert eksemplar av XP!! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Velg å aktivere over telefon Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Trykk på Løs problemet-knappen for å finne ut hvordan du kan rette på feilen!5357647[/snapback] Da synes jeg du skal gjøre akkurat det som maskinen sier. Så aktiverer MS den for deg over telefon. Er ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå