Vermeulen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hallo! Skal ha ny gaming pc til meg selv. Skal ikke bygge selv, så må finne et sted som kan gjøre det (anbefallinger?). Har foreløpig dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=22942 Trenger også kabinett og cpu kjøler. Har tittet litt på Lian Li PC7BSCAND. Kabinettet skal hvertfall koste rundt 1000 +/- . Cpu kjøler blir vel Zalman av noe slag. Forslag? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvorfor skal du ikke bygge selv? Det er jo dødsenkelt. Du klarer jo tdeligvis å lage et oppsett, tror derfor også at du klarer å bygge en maskin selv. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er jo litt skummelt de parr første gangene, spess når en mekker med hardware for en 10 - 15k. Tror netshop bygger maskina for deg om du henter den i oslo eller hvor de nå holder til. Epz. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Guide til PC-bygging. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Når jeg, en gutt på 13, klarer å bygge en maskin, så skal det gå glatt for deg (håper vi) Endret 30. desember 2005 av pkmb Lenke til kommentar
Vermeulen Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Mulig jeg bygger selv eller får hjelp av no kammerater. Men tilbake til topic, forslag til kabinett og cpu kjøler? Kan Zalman CNPS7700CU være noe? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4896 Stemmer det at Lian Li PC7BSCAND og ASUS A8N-SLI Premium ikke går så godt sammen? Hvordan syns dere det totale oppsettet ser ut? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 At det kabinettet og det hovedkortet ikke skal gå sammen tviler jeg sterkt på. Hvor har du det ifra forresten? Ja, den Zalman kjøleren er vedldig bra. Lenke til kommentar
Vermeulen Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Nei da hørte jeg feil ang. hovedkortet og kabinettet . Da er oppsettet mer eller mindre komplett :!: Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvis du kjøper på netshop kan de bygge pcen for deg og sender den til der du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå