kilogram Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sony BMG vil inngå forlik Sony BMG har foreslått en forliksavtale i en av me mange massesøksmålene mot selskapet. Avtalen innebærer nye, DRM-frie disker og gratis musikknedlasting fra selskapets tjenester. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Et av forslagene i avtalen vil gi mulighet for en liten erstatningssum på $7,50, omtrent 50 kroner Det er svært så gavmilde enkelte blir i jula. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg får virkelig håpe at ikke noen godtar det elendige forliksforslaget. Det vil jo si at Sony BMG i praksis ikke får noen straff for ugjerningene sine ut over hva de burde gjort i utgangspuntet: Gi folk ekte CD'er uten noe tull på. Jeg synes folk både bør få betalt for tort og svie og alt trøbbelet de har måttet gjennomgå med disse såkalte "CD-platene", rettssaken osv. I tillegg burde Sony BMG fått en saftig bot for å statuere et eksempel ovenfor eventuelle andre som tenker på å prøve noe tilsvarende. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg er helt enig med deg Simen1. Fullstendig boikott av Sony fra min side. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 La Sony få skikkelig svi så ingen vil finne på å gjøre noe sånt i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå