spurv Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hepp. Noen her som har WRT54GX, eller erfaringer med den. Jeg har en slik box, og den funker jo ok, men den sliter endel med PPPoE. Det som skjer er at den "fryser". Under status så står det at den er kobla til PPPoE servern etc. IP adresse og alt. Men ingen ting fungerer på maskinene. Tar å prøver å la ruteren koble opp på nytt uten at hell, eneste som dug er å ta strømmen.. Begynner å bli litt lei Linksys sine problemer . Hadde en WRT54G før, og jaggu meg var det noe med den og... Gjelder bare PPPoE på GX'en (det telenor bruker). Disse ruterene vinner jo tester som rakkern, men jeg tror jeg aldri har finni så mye klager på nettet på en "ruter produsent" heller . www.linksysinfo.org har også rapportert noe feil på GX'en. Men ser ikke ut til at Linksys gjør noe med det, siste FW er ifra juni/juli 05. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 min WRT54G henger seg også i tide og utide, du får forsøke å oppdatere firmwaren, hjalp ikke på min, men noen sier at det kan funke..'! Lenke til kommentar
spurv Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 http://www.linksysinfo.org/modules.php?nam...ewtopic&t=10562 Da skal jeg se om denne løser biffen .. woho.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå