Gå til innhold

Bærbar fra USA - internasjonal garanti


geirove

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg vurderer å kjøpe bærbar PC fra USA for å spare et par kroner. Eneste jeg da lurer på, er hvordan det forholder seg med garanti?

 

Vurderer f.eks. en Toshiba Portege 2000, og iflg toshiba.no er det tre års internasjonal garanti på den. Vil det da si at jeg får samme garantivilkår på denne PCn ved kjøp i USA som ved kjøp i Norge?

 

Er det eventuelt andre merker som har internasjonal garanti? Er litt greit å ha et merke der jeg slipper å sende PCn til USA i tilfelle harddisken stopper eller skjermen streiker el.l.

 

Dvs at med internasjonal garanti ønsker jeg at jeg skal kunne levere/sende PCn til leverandør/importør her i Norge og få fikset garantisaker kostnadsfritt.

 

(Hvis det også er noen som vet om merker med internasjonal garanti på digitale kameraer, hadde jeg satt pris på tilbakemelding om det også, selv om jeg har postet et annet innlegg om det på digitalkamera.no Vet f.eks at Minolta reklamerer med internasjonal garanti)

 

Hadde satt pris på forholdsvis raskt svar, da jeg snart bør sende inn en bestilling :-)

 

Hilsen Geir Ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...