Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Chieftec CH-03 Miditower veier hele 15kg! Er ikke dette i det tyngste laget? Naboen min kjøpte nettopp dette kabinettet på komplett... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 CM stacker veier vel mer hvis ikke jeg tar feil. er ikke så sinnsykt i grunne... heldigvis følger det med hjul til stacker Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 På dette kabinettet er det ikke hjul, men "labber" til å brette ut.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 På dette kabinettet er det ikke hjul, men "labber" til å brette ut.. 5357182[/snapback] Vinger som jeg liker å kalle det... Hatt chieftec en gang jeg også... Tunge kabinetter, men kvalitet er det... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Siterer en viss russer jeg: "Heavy is good, heavy is sing of reliability." jo tyngre kabinettet er, jo mindre vibrasjonsstøy, er det ikek slikt? Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 På dette kabinettet er det ikke hjul, men "labber" til å brette ut.. 5357182[/snapback] Vinger som jeg liker å kalle det... Hatt chieftec en gang jeg også... Tunge kabinetter, men kvalitet er det... 5357200[/snapback] Ja, det er veldig bra kvalitet! Til og med lås på side dekselet! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Grunnen til at jeg byttet det ut er fordi det var for tung, var ganske upraktisk på lan.. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Grunnen til at jeg byttet det ut er fordi det var for tung, var ganske upraktisk på lan.. 5357634[/snapback] Påtide å trene muskler da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Tungt og godt kabinett, jeg har nesten det samme (Dragon) og synes ikke det er så tungt, selv med ny PSU, 4 disker osv. Og en fordel med at det er så tungt om du drar mye på LAN; Vi geeker må trene alt vi kan, og da passer det fint med 20-25kg pc Endret 31. desember 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå