Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er Ubuntu Linux 5.04 et bra OS for servere? Bare lurer siden jeg har også SkoleLinux, men hvem er best til slikt? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ubuntu bør fungere fint til vanlige serverapplikasjoner, det. Hvaslags servere skal du kjøre på den? Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ubuntu bør fungere fint til vanlige serverapplikasjoner, det. Hvaslags servere skal du kjøre på den? 5357728[/snapback] Mest en ressurs server der jeg vil kunne lagre ting jeg ikke har behov for hver dag.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Da funker det glimrende. Jeg regner med at du har Windows på de andre maskinene i huset? I så fall skal du bruke Samba-serveren for å dele til de andre maskinene. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Forresten er 5.04 noe eldre, 5.10 er nyeste Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ubuntu er Debian lik og Debian er bra til server så da blir Ubuntu bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå