dallem Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Jeg lurer på om det lar seg gjøre å se på E-mail med Chess abonement? I så fall hvordan dette gjøres?? #emnetittel endret av moderator# Endret 30. desember 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det er mulig, men det hjelper hvis du informerer om tlftype, hvor du har mail, har du Chess med NC eller TNM? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Apropos, hvordan finner man ut om man har netcom eller telenornett med chess?? *noob* Lenke til kommentar
dallem Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Det er mulig, men det hjelper hvis du informerer om tlftype, hvor du har mail, har du Chess med NC eller TNM? 5357874[/snapback] Jeg har Sony Ericsson 630 mobil Chess med <telenor dekning og broadprk(Next gentel)mail Endret 31. desember 2005 av dallem Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Da må du ha internett-innstillingene i orden på telefonen, så setter du opp en ny konto under E-post der du setter broadpark-kontoen din samt brukernavn og passord. Utgående mailserver (smtp) skal være smtp.mobilpost.com (var i hvert fall det på Telenor-nettet sist jeg brukte det...) Ellers har vel Amobil.no en guide til mobil e-post på forsiden :-) -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå