miXer Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har satt opp en Windows 2003 server, med alt som trengs. Så har jeg medlt en maskin inn i domenet for å se hvordan det går. Maskinen blir meldt inn og den fungerer i domenet. Men når klient-maskinen skal bytte passord fra klient maskinen, så kommer det først opp tre bokser, som sier: 1. Passordet er endret. 2. NetWare-nettverk: Fant ingen NetWare NDS-trær. Kan ikke utføre endring av passord. 3. Du må kanskje endre passordet ditt separat på NetWare 2.x og 3.x-servere som ikke er en del av et passordsynkroniseringsoppsett. Bruk setpass (i mappen SYS\Public på NetWare-serveren) for å gjøre dette. Så logger maskinen inn som vanlig. Å når jeg skal logge på neste gang, så er passordet endret til det jeg angav. Hva betyr de 2 siste feil-mld'ene, og hvorfor kommer de? Hvordan tar man de vekk? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg fant problemet. Problemet var klienten, ikke serveren. Klienten hadde lagt inn en NetWare tjeneste som søkte etter NetWare servere. Fjerna denne, og passord-endringene fungerer flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå