Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre når uhellet har vært ute?

Anbefalte innlegg

Her om dagen hadde jeg poppet litt popcorn og dratt fram en iskald cola rett fra kjøleskapet som jeg skulle kose meg med mens jeg kjørte noen "benchmarks" tester på min nyinnkjøpte 486 :eek: :eek:, da jeg oppdaget at jeg at stømkablen ikke var i. Problemet oppstod da jeg på baksiden av maskinen fikk øye på en liten rød switch jeg aldri hadde sett før. Da jeg så at jeg hadde valget mellom 230 og 115 la jeg to og to sammen og tenkte jeg kunne spare tunge bøtter med strøm hvis jeg switchet hendig over til 115. Da jeg prøvde dette smalt det og maskinen ville ikke lenger lystre mine minste vink. Siden skjermen ikke svarer tenkte jeg at det kunne ha noe med at skjermkortet mitt ikke understøttet 115V :?: :?:

Jeg vil sette stor pris på råd og vink...

[ Denne Melding var redigert av: einardo på 2001-12-03 10:22 ]

[ Denne Melding var redigert av: einardo på 2001-12-03 10:24 ]

[ Denne Melding var redigert av: einardo på 2001-12-03 10:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhhh... Dette kan da umulig være seriøst...

Men dersom det er det så har du nok grilla strømforsyninga di, og muligens også hovedkortet ditt en smule. Knappet forteller maskina di hvilken type kraftnett du kobler deg på (230-europa, 115 i usa tror jeg). Når du så forteller maskina at den kan vente seg 115 volt, men gir den 220, så går det galt. Du måp nok bytte strømforsyning, og etter all sansynlighet også hovedkortet.

Dersom dette var en spøk: Hirr hirr......

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 10:41, JødenJudas skrev:

Hecking er en del av jødenes strategi for et jødisk verdens herredømme. sånt skal man ikke la pasere ubemreket i dørene

----------------

jeg vil helst ha meg frabedt denne jødepropagandaen du sprer jødenjudas, dette er ikke et vigrid forum. jeg er kun ute etter konstruktive svar fra erfarene overclockere,heckere og de andre heltene mine

Lenke til kommentar

Denne tråden burde vært slettet. Den er helt tåpelig. Har du virkelig svidd av din "nye" 486? Javel, kast den og kjøp en ny maskin. Den er ikke verdt bryet. Men du kødder vel bare. Og ellers synes jeg kanskje ikke jødediskusjonen har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 10:56, Partikkel skrev:

Denne tråden burde vært slettet. Den er helt tåpelig. Har du virkelig svidd av din "nye" 486? Javel, kast den og kjøp en ny maskin. Den er ikke verdt bryet. Men du kødder vel bare. Og ellers synes jeg kanskje ikke jødediskusjonen har noe med saken å gjøre.

---------------

Hva er galt med en 486? Den er jo så å si den eneste maskinen som oppfyller de meget høye kravene til det nye spillet "DOOM". Selv har jeg bare spilt en beta versjon, men det virker svært lovende. Dette er muligens et spill som kan ta over tronen fra det banebrytende "Wolfenstein".

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 11:03, JødenJudas skrev:

doom kåmmer til å bli årets heteste julegave, doom kåmmer nåk til å ligge under mang et jultre i de tusen hjemm i år

Det er mange år siden jeg spilte gjennom siste kapittel i Doom serien. "Final Doom"(står bak på eska "this is it. the end. the final chapter in the doom series"). Jeg godtar faen meg ikke at det skal komme noe etter Final Doom :mad:

Lenke til kommentar

Det er mange år siden jeg spilte gjennom siste kapittel i Doom serien. "Final Doom"(står bak på eska "this is it. the end. the final chapter in the doom series"). Jeg godtar faen meg ikke at det skal komme noe etter Final Doom :mad:

------------------

Hva snakker du om?!? Final Doom?!? Doom har vel ikke kommet i butikkhyllene enda......det må ha vært en tidlig beta utgave du snakker om nå....eller?

Lenke til kommentar

JødenJudas er nå sperret ute av forumet.

IP-adressen hans er 194.248.157.3 ( fw.telemark-f.kommune.no ).

Dette er samme IP-adresse som

helbakke 1 posts

oddarne84 1 posts

Empty 4 posts

Colin 11 posts

eSik 1 posts

einardo 21 posts

jbiseth 1 posts

brutus 2 posts

Kan noen av dere be denne personen om å holde opp å misbruke forumet vårt?

MLW

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 14:24, mlwirak skrev:

helbakke 1 posts

oddarne84 1 posts

Empty 4 posts

Colin 11 posts

eSik 1 posts

einardo 21 posts

jbiseth 1 posts

brutus 2 posts

MLW

------------------

d kan di jo ta sæ ømt å sensuellt i rectum på at d jælper!fårøvri setter jæ pris på ironien i d at noen skryter av å ha banna mæ.fårstå paradokse den som kan.........

[ Denne Melding var redigert av: einardo på 2001-12-03 14:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-10 19:56, Prox skrev:

heihei!

Jeg leste med stor spenning einardos innlegg og lo meg ihjel.

Mannen har humor, da, for faen, og det burde dere andre godta, og ikke sperre han ute...

Hva om hvert 2. innlegg haddde vært av denne typen. Hvor mye nytte hadde seriøse brukere hat da? Det er mange nok poster å lese om jeg ikke må lese slikt tul også.

Det kunne kanskje vært en gruppe for "tull,useriøse og annet bullshit" poster slikt at personer som har et behov for å poste slike morsomheter kan tilfreds stilles.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 14:24, mlwirak skrev:

helbakke 1 posts

oddarne84 1 posts

Empty 4 posts

Colin 11 posts

eSik 1 posts

einardo 21 posts

jbiseth 1 posts

brutus 2 posts

MLW

Er det ikke bare å tipse telemark fylkeskommune om at en av deres annsatte tydeligvis har for lite å gjøre i arbeidstiden??

[ Denne Melding var redigert av: lykkeliten på 2001-12-10 21:05 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...