abene Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Oppdaterer Microsoft Update Microsoft startet betatesting av Microsoft Update i begynnelsen av 2005, det vil si etterfølgeren til Windows Update. Microsoft har planer om å slippe en oppdatert utgave (SP1) neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg er trukket ut Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg er trukket ut 5357754[/snapback] Er det så stort da. Windows Vista, eller Windows Live Messenger er jo mye morsomere å teste. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sant nok. Jeg har også vert med på testing av diverse update versjoner, og det er ikke så veldig spennende;-) Men noen må gjøre det og... Vista testing er gøy;-) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 The site cannot continue because one or more of these Windows services is not running: Automatic Updates (allows the site to find, download and install high-priority updates for your computer) Background Intelligent Transfer Service (BITS) (helps updates download more quickly and without problems if the download process is interrupted) Event Log (keeps a record of updating activities to help with troubleshooting, if needed) alle tre kjører. MS Update følger ikke heelt med her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg er trukket ut 5357754[/snapback] Er det så stort da. Windows Vista, eller Windows Live Messenger er jo mye morsomere å teste. 5369866[/snapback] Det har ikke den store betydningen om det er tøft eller ei. Jeg bare postet at jeg var trukket ut. Har jeg ikke lov til å medele det? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg er trukket ut 5357754[/snapback] Er det så stort da. Windows Vista, eller Windows Live Messenger er jo mye morsomere å teste. 5369866[/snapback] Det har ikke den store betydningen om det er tøft eller ei. Jeg bare postet at jeg var trukket ut. Har jeg ikke lov til å medele det? 5372600[/snapback] Jo da, men når du kommer med et glise-fjes, formidler du at; jeg er kjempe heldig fordi jeg har blitt trukket ut til betatesting av Microsoft Update. Det kan jo godt hende du synes det er stas og det aksepterer jeg, men jeg tror ikke jeg hadde blitt veldig glad vis jeg hadde blitt trukket ut til beta testing av MS Update. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Trukket ut til beta-testing? MS Update har da vært tilgjengelig i minst et år, har det ikke? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Trukket ut til beta-testing? MS Update har da vært tilgjengelig i minst et år, har det ikke? 5372781[/snapback] Vis du leser artikkelen står det at det er en ny versjon av Microsft Update. EDIT: Innlegg nr. 666 Endret 2. januar 2006 av 100smiles Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Trukket ut til beta-testing? MS Update har da vært tilgjengelig i minst et år, har det ikke? 5372781[/snapback] Joda, men de tester nye versjoner mot endel prøvekaniner før de legger dem ut. Han som var så glad for å bli trukket ut har kanskje noe å glede seg over. Det er ikke umulig at han også får lov å betateste mer spennende produkter etterhvert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er ikke umulig at han også får lov å betateste mer spennende produkter etterhvert. 5372918[/snapback] Traff spikeren på hodet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå