Dagger Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 har lest divewrse howtos og slikt. fant ut om konsollen og skreiv: sv_cheats 1 i konsollen fikk da følgende feilmelding: sv_cheats 1 is a read only file. har tatt bort read only som attrib. please help en spillpyse med dette? Lenke til kommentar
sara Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 jeg tror ikke at du vil få hjelp til cheats her. Her er det nesten bare data folk som ikke er så feige som deg de buker ikke koder. Koder er feigt og du burde skamme deg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 18:00, sara skrev:jeg tror ikke at du vil få hjelp til cheats her. Her er det nesten bare data folk som ikke er så feige som deg de buker ikke koder. Koder er feigt og du burde skamme deg. Ærlig talt, la nå fyren bruke koder hvis han ønsker det, sålenge han ikke cheater når han spiller mplayer, så er jo det knekkende likegyldig for deg, masse grunner for at folk bruker cheat, kanskje skal de teste noe, kanksje er det bare en sekvens de ikke kommer forbi, kanksje er de lei spillet og vil bare se slutten. AtW Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 I SoF2 er det vanskelig å finne ut hvordan kunne jukse... amerikanerene bruker shift + ~ men ikke her i norge.. for å bringe frem konsollvinduet trykker du åå | altså tegnet til høyre for et tallet på tastaturet.. men om det er dette du har gjort og likevel ikke får tilgang er det merkelig. Lenke til kommentar
sara Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 ikke si at du støtter ham en gang en cheater alltid en cheater. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 sara: hvis han vil cheate i spill så la han cheate da! Han kommer til å cheate like mye uansett hva du sier eller gjør. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-07 23:58 ] Lenke til kommentar
sara Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 grunnen atjeg klager på ham er at jeg har linket og møtte en som jukset og jeg ble så forbanna på'n så jeg har derfor bestemt meg for aldri å jukse eller si meg enig at noen skal jukse, det burde vært umulig. Du ødelegger spillet hvis du jukser. [ Denne Melding var redigert av: sara på 2002-09-07 23:59 ] Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ja selvfølgelig ødelegger du spillet, men så lenge det ikke er multiplayer så er det opp til hver og enkelt. De som ikke holder seg til cheating kun i singleplayer, men som også bruker det i multiplayer skulle blitt stengt ute på en effektiv måte. I Half-Life blir man vel banna ut ifra WonID gjør man ikke?? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det Dagger spør etter er singelplayercheatene til SOF2, og det er opptil hver enkelt om de vil jukse i SP eller ei. Selv om du er sur etter å ha truffet på cheatere i MP sara, så burde du kanskje tenkt deg om en gang eller to før du svarte. Og bare for å få sagt det: Alle som jukser i multiplayer er lowlife scumbags! Noen som har vært borti en dansk DoD klan som heter Osod? Fy pokker, alle i den klanen bruker cheats, og verre; de er stolte av det! De henger som regel rundt på Boomtown sine servere. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 At en hel clan cheater viser bare hvor dårlig og feige de er! Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hater alle mp cheats!!!!! Tidligere councilmember av DFHL- Delta Force Honorary League, en organisajon som arbeidet MOT feige cheats! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Åå så lame! Her er det jo ikke snakk om mcheating da. Gi nå fyren kodene hvis det er noen! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 11:36, Smyagol skrev:Åå så lame! Her er det jo ikke snakk om mcheating da.Gi nå fyren kodene hvis det er noen! Lol...har du lest hele denne posten? Isåfall burde du fått med deg at det ikke er snakk om MP cheating, men at sara trodde det. Kodene har han selv, og noe mer hjelp enn svaret til Asbjørn T vet jeg ikke om vi kan gi for øyeblikket. Men du kan lese mitt svar i denne posten hvis det kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå