Lucifer83 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 DRIVER TIL Jazpiper dve128u+ ? finnes det? har leitet ræva av meg nå for å finne en DRIVER til Jazpiper dve128u+. men det ser ut til å være umulig.. har xp pro her og får ikke noe til å funke jeg.. har testet utallige driver osv.. men ingen reaksjon. funket med driver cdn men har mistet den:S kunne noen vennligst hjelpe meg med dette problemet? håper på svar/driver enten her eller på mail : [email protected] mvh Lucifer83 Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Vil ikke tro at den har en egen driver, slikt pleier å være innebygd i windows. Prøv på en annen maskin. Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 har nå testet den på en annen pc og får det enda ikke til.. pcn finner en usb gjennstand men mangler drivere... trenger driver til : jazpiper dve128u+ mvh Lucifer83 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Stenges pga bruk av caps-lock i emnetittel for å tiltrekke oppmerksomhet rundt tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg