bortevekk Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Måtte jo blitt i skuldra, da! Alle heltene/skurkene i filmer som blir skutt der greier seg jo. De sloss og herjer som bare det de, til tross for et skudd i skuldra/arma! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Penis. Så kan jeg dra å holde foredrag rundt omkring i Norge om hvordan hendelsen forandret livet mitt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm, jeg fikk info om at det er "best" å bli skutt i bicepsene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Rompa, mest daukjøtt til å ta støtet, ikke så mange nerver der heller. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Om jeg skulle ha catcha ei kule for noen, hadde jeg (satser på at jeg ikke hoppa med rompa/ryggen mot den som skyter) håpa på at den skulle streife igjennom "sideflesket". Tror det ikke er så farlig... Eller, det å bli skutt er jo i det hele tatt livsfarlig 5358234[/snapback] Hvis den streifer "gjennom" deg, så treffer jo kulen, den som er bak deg 5358300[/snapback] Det er bare snakk om å virke heltemodig ovenfor damene her, drit i stakkaren bak deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Måtte jo blitt i skuldra, da! Alle heltene/skurkene i filmer som blir skutt der greier seg jo. De sloss og herjer som bare det de, til tross for et skudd i skuldra/arma! 5358432[/snapback] HAha! Se på Sawyer eller hvordan det nå skrives, i Lost. Han holdt på jo å dø Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Måtte jo blitt i skuldra, da! Alle heltene/skurkene i filmer som blir skutt der greier seg jo. De sloss og herjer som bare det de, til tross for et skudd i skuldra/arma! 5358432[/snapback] HAha! Se på Sawyer eller hvordan det nå skrives, i Lost. Han holdt på jo å dø 5358654[/snapback] Uten behandling ja, og medesiner. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Rompa, mest daukjøtt til å ta støtet, ikke så mange nerver der heller. 5358589[/snapback] Ville ikke blitt skutt i rumpen, nei. Mye fett, og relativt lite blod; noe som fører til at det gror lite. Så er rumpen i mye bevegelse, og er ikke så lett å sitte hvis man er skutt der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Rompa, mest daukjøtt til å ta støtet, ikke så mange nerver der heller. 5358589[/snapback] Ville ikke blitt skutt i rumpen, nei. Mye fett, og relativt lite blod; noe som fører til at det gror lite. Så er rumpen i mye bevegelse, og er ikke så lett å sitte hvis man er skutt der 5358676[/snapback] Og man må få noen til og skifte, eller så kan det bli jævlig vaskelig.. Hadde heller hatt litt mer smerte enn og ha vondt i ræva. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Beste er vel å la kameraten bli skutt og heller ringe 113, dersom begge er skutt er det desto vanskeligere å få ringt. La oss tenke litt. Dersom noen skyter for å drepe en kar, men så hopper du foran, så skal det ikke VELDIG mye til for å skyte et skudd til, denne gange er jo du paralysert av en kule på ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tror jeg hadde "valgt" låret da. Det ser rett og slett ikke så vondt ut som andre steder. Enten det eller ballene og HÅPET helt forbanna seriøst på at han bommet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Går for armen jeg... Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Selv ser jeg helst at jeg ikke blir skutt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 **OPPDATERING** Etter nærmer evaluering har jeg funnet ut at midt i brunøyet hadde passet fint. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ganske så enig med Unyttig jeg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det aller beste er vel å bli skutt i håret om man har en anelse langt hår. Eller i hanekammen om man har det da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det aller beste er vel å bli skutt i håret om man har en anelse langt hår. Eller i hanekammen om man har det da. 5360448[/snapback] Never! Heller i armen enn håret. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Beste er vel å la kameraten bli skutt og heller ringe 113, dersom begge er skutt er det desto vanskeligere å få ringt. La oss tenke litt. Dersom noen skyter for å drepe en kar, men så hopper du foran, så skal det ikke VELDIG mye til for å skyte et skudd til, denne gange er jo du paralysert av en kule på ett eller annet sted. 5358880[/snapback] Ok, hvis du var kameraten da, hvor ville du ha blitt skutt? Det aller beste er vel å bli skutt i håret om man har en anelse langt hår. Eller i hanekammen om man har det da. 5360448[/snapback] Ok, håret teller ikke:p ___________ Men jeg ville blitt skutt i overarmen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Lillefingeren, ytterste ledd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå