Jooakim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Altså, hvis man skulle blitt skutt på(av en pistol), hvor hadde det vært "best" å bli truffet da? Da tenker jeg på hvilket sted som gjør minst vondt, og blir fort bra igjen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Albuehuden? Ingen nerver der - er dog usikker på hvor lang tid det tar å lege. *edit* Øreflippen? Endret 30. desember 2005 av Knut Erik Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 EG vet... beste stedet ever KNESKÅLA :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Altså, hvis man skulle blitt skutt på(av en pistol), hvor hadde det vært "best" å bli truffet da? Da tenker jeg på hvilket sted som gjør minst vondt, og blir fort bra igjen. 5356287[/snapback] Står det en torpedo bak deg nå eller? Jeg ville blitt skutt i låret tror jeg. Aner ikke hvorfor, men jeg tror det er det "beste" stedet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ikke øra ihvertfall. Siden mister man ørene mister man balansen (helt sant ) hvor jeg "ville" helst blitt skutt.. hmm. ingensteder siden jeg er så go så jeg dodger alt kan den snidde? fordi da ville jeg at det såvidt hadde snidda huden på overarmen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Nei, den må treffe. - Er ikke en n00b som skyter heller, da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Dodge this! ----------- Da ville jeg blitt skutt i albuehuden Edit: Neivel det funka ikke.. Det stedet i legge der det er minst nerver og som ikke ødelegger meg for resten av livet Fornøyd nå? Endret 30. desember 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ok, man kan ikke bli skutt i albuehuden, eller en annen form for (ekstra)hud... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvilken pistol? er det en 357 magnum tror jeg at jeg ville valgt lilletåa, hvis en 9mm ville det blitt yttersiden av låret. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Går ikke hovedpulsåren gjennom låret? I så fall er det en jævla dårlig idé å bli skutt der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Faen. Hmmmmm, vanskelig detta. Kanskje den venstre raden med bilringer da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Går ikke hovedpulsåren gjennom låret? I så fall er det en jævla dårlig idé å bli skutt der. 5356425[/snapback] Ja på innsiden, ikke yttersiden yttersiden er stort sett bare muskler Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ikke øra ihvertfall. Siden mister man ørene mister man balansen (helt sant ) 5356326[/snapback] Men hvis man skyter igjennom selve brusket så burde det vel gå greit. Er dog litt nærme hjernen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvilken pistol? er det en 357 magnum tror jeg at jeg ville valgt lilletåa, hvis en 9mm ville det blitt yttersiden av låret. 5356393[/snapback] Ville ikke jeg, lilletåa nalanserer utrolig mye av kroppen, tro det eller ei! Har hørt det av en lærer på skolen engang. Jeg ville valgt å bli skutt.. ... i den midterse tåa/langetåa (langefinger bare på tåa;p) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Håndflaten tror jeg hadde funka fint, nekter å tro at det gjør utrolig stor skade. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Altså, hvis man skulle blitt skutt på(av en pistol), hvor hadde det vært "best" å bli truffet da? Da tenker jeg på hvilket sted som gjør minst vondt, og blir fort bra igjen. 5356287[/snapback] Står det en torpedo bak deg nå eller? Jeg ville blitt skutt i låret tror jeg. Aner ikke hvorfor, men jeg tror det er det "beste" stedet. 5356314[/snapback] Låret er et av de værste stedene å bli truffet. Hovedpulsårene her er ganske sårbare og blir man truffet her blør man i hjel på relativt kort tid.. Endret 30. desember 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Håndflaten tror jeg hadde funka fint, nekter å tro at det gjør utrolig stor skade. 5356447[/snapback] Poéng. Jesus lever han, selv om han fikk nagler i gjennom henda. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Altså, hvis man skulle blitt skutt på(av en pistol), hvor hadde det vært "best" å bli truffet da? Da tenker jeg på hvilket sted som gjør minst vondt, og blir fort bra igjen. 5356287[/snapback] Står det en torpedo bak deg nå eller? Jeg ville blitt skutt i låret tror jeg. Aner ikke hvorfor, men jeg tror det er det "beste" stedet. 5356314[/snapback] Låret er et av de værste stedene å bli truffet. Hovedpulsårene her er ganske sårbare og blir man truffet her blør man i hjel på relativt kort tid.. 5356452[/snapback] Men låret er stort, å yttersiden av låret består stort sett av muskler. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det blør fortsatt noe forferdelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Poeng. Men du dør ikke av det, å de varige mèn er ikke så store som f.eks hvis du blir truffet i et ben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå