Gå til innhold

Hvor er det "best" å bli truffet, av ett skudd?

Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, hvis man skulle blitt skutt på(av en pistol), hvor hadde det vært "best" å bli truffet  da? Da tenker jeg på hvilket sted som gjør minst vondt, og blir fort bra igjen.

5356287[/snapback]

Står det en torpedo bak deg nå eller?

Jeg ville blitt skutt i låret tror jeg. Aner ikke hvorfor, men jeg tror det er det "beste" stedet.

Lenke til kommentar
Hvilken pistol? er det en 357 magnum tror jeg at jeg ville valgt lilletåa, hvis en 9mm ville det blitt yttersiden av låret.

5356393[/snapback]

Ville ikke jeg, lilletåa nalanserer utrolig mye av kroppen, tro det eller ei! Har hørt det av en lærer på skolen engang. Jeg ville valgt å bli skutt.. :hmm: ... i den midterse tåa/langetåa (langefinger bare på tåa;p)

Lenke til kommentar
Altså, hvis man skulle blitt skutt på(av en pistol), hvor hadde det vært "best" å bli truffet  da? Da tenker jeg på hvilket sted som gjør minst vondt, og blir fort bra igjen.

5356287[/snapback]

Jeg ville blitt skutt i låret tror jeg. Aner ikke hvorfor, men jeg tror det er det "beste" stedet.

5356314[/snapback]

Låret er et av de værste stedene å bli truffet. Hovedpulsårene her er ganske sårbare og blir man truffet her blør man i hjel på relativt kort tid..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

5356287[/snapback]

5356314[/snapback]

Låret er et av de værste stedene å bli truffet. Hovedpulsårene her er ganske sårbare og blir man truffet her blør man i hjel på relativt kort tid..

5356452[/snapback]

Men låret er stort, å yttersiden av låret består stort sett av muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...