Chimera- Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei Om dere undersøker sidene til Siba så selger de to versjoner (uten abonnement) av W800i En "normal", og en som er låst opp mot Netcom. Jeg bestillte den første i god tro, i posten får jeg den låste og lurer da på hva jeg skal gjøre. Har et Talkmore abonnement som bruker Netcom sitt nett, vil da denne mobilen fungere? Men det mest riktige er vel kanskje å sende i retur? siden jeg har fått feil. Takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ta det med ro - den er ikke låst. Lenke til kommentar
Chimera- Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ta det med ro - den er ikke låst. 5356162[/snapback] hm, hvordan vet du det? den er forsegla med en lapp der det står: "Denne teledonen er låst til NetCOM som operatør i 12 måneder" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ta det med ro - den er ikke låst. 5356162[/snapback] hm, hvordan vet du det? den er forsegla med en lapp der det står: "Denne teledonen er låst til NetCOM som operatør i 12 måneder" 5356230[/snapback] Ja, du har blitt lurt Er bare åpne og sjekke. Lenke til kommentar
Chimera- Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ta det med ro - den er ikke låst. 5356162[/snapback] hm, hvordan vet du det? den er forsegla med en lapp der det står: "Denne teledonen er låst til NetCOM som operatør i 12 måneder" 5356230[/snapback] Ja, du har blitt lurt Er bare åpne og sjekke. 5356348[/snapback] Du hadde jammen u meg rett, dårlig spøk spør du meg. hehe Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Men du kjøpte en telefon som ikke skulle være låst? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Men du kjøpte en telefon som ikke skulle være låst? 5358972[/snapback] Han kjøpte en telefon som skulle være låst til netcom, men siden nectom ikke kunne låse den, er den ulåst. Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Leste noe om at de ikke rakk å låse telefonene før de ble sendt ut, ettersom markedet allerede da var tom for telefoner. Endret 4. januar 2006 av pologutt Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Leste noe om at de ikke rakk å låse telefonene før de ble sendt ut, ettersom markedet allerede da var tom for telefoner. 5385749[/snapback] Det er sikkert sant. Fleste opperatører rekker rett og slett ikke å låse telefonene dem sender ut. Telenor var et godt eksempel i sommeren(2005). Elektromessa i samarbeid med Expert. De solgte K750i til 99kr med Telenor Privat + abo som skulle være låst og ha Entry, hadde ikke dette. Lenke til kommentar
Erlendig Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Netcom hadde samme "problemet" på nevnte modell i den samme tiden.. Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Funker også alltids å fjerne sperren på mobilen.. Hvis du bor i Oslo så kan du høre med mobil fikseren nedi byen ved siden av spaceworld (jernbanetorget). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå