larrylu Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hei hadde en gammel pc med en gammel windows XP cd-key som ikke var registert. så fikk jeg den nye updaten, som gjør at ikke xp´n fungrer uten at koden er reigsert. så nå har fått en kode som er regisert . er det mulig å få bytta kode sånn? sånn at jeg får liv i pc-en min igjen.? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 det kan bli vanskelig og det og oppdatere windows så mye er ikke så fryktelig nødvendig om ikke jeg har gåt glipp av noe da. bruker service pack 2 og et kraftig antivirus me brannmur og da kan windows slippe det der....tilbake til problemet dit: s så må du ikke finne på og downloade no crak og fjerne sperringene osv det er meget ulovelig men (desverre alt for lett) lykke til Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 det kan bli vanskeligog det og oppdatere windows så mye er ikke så fryktelig nødvendig om ikke jeg har gåt glipp av noe da. bruker service pack 2 og et kraftig antivirus me brannmur og da kan windows slippe det der....tilbake til problemet dit: s så må du ikke finne på og downloade no crak og fjerne sperringene osv det er meget ulovelig men (desverre alt for lett) lykke til 5356542[/snapback] men det skjønner jeg gjør ikke sånt jeg. men hvis jeg ringer ms. og spørr dem og dem kan fjnere den for meg jeg har jo ny og lovlig og fin kode? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 det kan bli vanskeligog det og oppdatere windows så mye er ikke så fryktelig nødvendig om ikke jeg har gåt glipp av noe da. bruker service pack 2 og et kraftig antivirus me brannmur og da kan windows slippe det der....tilbake til problemet dit: s så må du ikke finne på og downloade no crak og fjerne sperringene osv det er meget ulovelig men (desverre alt for lett) lykke til 5356542[/snapback] men det skjønner jeg gjør ikke sånt jeg. men hvis jeg ringer ms. og spørr dem og dem kan fjnere den for meg jeg har jo ny og lovlig og fin kode? 5415935[/snapback] Men noen som vet hva den updaten heter? å en annen ting. tror det er mulig at windows har laget en pippe lyd med også? Lenke til kommentar
abze Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Last ned oppdateringer HER For de som bruker opera og firefox Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 tools->Manage Addons->velg "blabla Genuine Advantage"->sett til disable. restart IE. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 tools->Manage Addons->velg "blabla Genuine Advantage"->sett til disable. restart IE. 5417244[/snapback] hva er det? jeg har en STYGG PIPPE LYD :| etter jeg fikk den feilen med ulovlig key. noen som vet hva den er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå