Gå til innhold

bruker navn


Anbefalte innlegg

Jeg sendte en epost til Amund den 8/3 iår nettopp angående dette og fikk beskjed om at det ikke var teknisk mulig å endre brukernavnet anderledes enn man registrerte seg på nytt.

 

Dersom det viser seg at det faktisk er mulig - og at noen faktisk får gjøre det - synes jeg det er urettferdig med slik forskjellsbehandling av brukerne.

 

Er det mulig å få en kommentar av en av de ansvarlige for dette?

 

::Dan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjetil: jeg er enig i at vi ikke burde mail(bombe) Amund, men det virker jo som det er en mulighet å skifte nick

 

Hr. Hansen: I en tidligere tråd rundt dette emnet så går det jo klart fram at det er teknisk mulig å endre brukernavn, bare at HW.no ikke vil la oss gjøre dette. At veslemøy har fått endra nick bekrefter jo også det. Og brukernavnene+passord blir lagra i en tabell. Å si at denne tabellen ikke kan editeres blir for dumt

 

Jeg vil tippe at Amund svarte slik han gjorde bare for å slippe å bruke krefter på å disktere saken.

 

Hvorfor nå noen har fått forandra nick er for meg uforståelig, selv om jeg faktisk tror jeg vet grunnen og den grunnen er idiotisk.

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-08 18:09 ]

Lenke til kommentar

Jeg tenker også på å bytte brukernavn. Havegg var bare noe jeg skrev inn i mangel på lure ideer en gang for lenge siden. Autogenerert på online.no..

 

F.eks. bytter jeg til hxxxxx, og så fikser moddisene slik at mine 9xx meldinger blir overført til det nye brukernavnet! Joda, det kunne vært artig! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Dan Hansen skrev (2002-09-08 17:03):

Jeg sendte en epost til Amund den 8/3 iår nettopp angående dette og fikk beskjed om at det ikke var teknisk mulig å endre brukernavnet anderledes enn man registrerte seg på nytt.


 

Sannhet med modifikasjoner ja.. Som admin kan jeg endre brukernavn, men jeg håper dere forstår at dette ikke er ønskelig. Vi har 16200 registrerte brukere og jeg har langt bedre ting å ta meg til enn å skifte brukernavn på disse brukerne.

 

Jeg har ikke endret brukernavn for noen brukere på mange måneder etter det jeg kan huske, og kommer neppe til å gjøre det heller..

 

Håper på forståelse for dette.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Sannhet med modifikasjoner? Hvis man bevisst oppgir uriktig informasjon til egen fordel kalles det vel løgn?

 

Uansett - jeg har full forståelse for at du ikke ønsker å endre brukernavn i hytt og pine (bortsett fra om noen har en sabla god grunn da) - og aksepterer det. Grunnen til at jeg stusset litt i denne sammenhengen var at det plutselig ble gjort selv om man tidligere hadde fått beskjed om det motsatte.

 

Ha en riktig fin dag alle sammen :smile:

 

::Dan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...