Gå til innhold

bruker navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, jeg ser ikke vanskeligheten i å legge til muligheten. det krever da ikke så mye phpkunnskap, dessuten hvis man skal ha et nytt nick så må man registrere deg på nytt, det blir da vel så mye kaos pluss at det legges flere rows i db'en og så tar det flere nanosekund å browse forumet og det blir mer uryddig.

banne folk? hva er egentlig vitsn? det tar jo slettes ikke mange sekund å opprette en ny bruker, skaffe en ny unik mailadresse er vel kanskje det minste problemet.

vel-vel, knips og kok risotto!

Lenke til kommentar

neida, det er bare å regge på nytt. Grunnen til at man ikke kan regge på nytt når man har karantene er at man da skal respektere at man ikke er ønsket på forumet i en viss periode

 

å legge til featuren med å kunne skifte brukernavn ville ikke vært noe problem, den finnes nemlig i phpBB allerede, men den er bare ikke aktivert av den grunn at man ønsker at brukerne skal kunne gjenkjennes :smile:

Lenke til kommentar

Hmm, Veslemøy endret da nick, uten å registrere ny bruker. Jeg oppdaget dette da jeg kikket gjennom en gammel tråd jeg selv hadde postet i, og plutselig la merke til at det stod et nytt nick i noen poster som jeg husket var Veslemøys. Kanskje han fikk en moderator til å endre på brukerprofilen?

 

[ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-09-08 14:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...