mhsalan Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 kordan forandrer jeg brukernavn? og hvis det normalt ikke går an, så burde det vært sånn at man kunne. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det går ikke an. Personlig mener jeg det er bra. Hadde blitt totalt forvrirra over hvem som er hvem om alle hadde nytt navn hver uke. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Enig....Det ville blitt kjedelig. Hyggelig å se hvem som poster mange meldinger hver dag også. Hvem som er aktive her i forumet liksom. Magnus Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 om man bare kunne endre bruker-navnet hjelper det jo ingenting å banne noen, de endrer jo bare navnet og vips så er de tilbake... Nei, å endre navn burde ikke vere murlig etter min mening... :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hva er vitsen med å endre bruker-navnet?? Bruker-navnet er jo en måte å kjenne igjen folka på. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 enig, tenk om moderatorene bytter navn en gang i uken, det ville jo blitt _KAOS_! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det harre blirr ganske forvirrende (selv om jeg egentlig skulle ha bytta nick, men jeg overlever ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Er du missfornøyd med brukernavnet ditt. Det var derfor eg brukte mitt navnet mitt, Man blir vel ikke missfornøyd med navnet. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er vel ikkje vanskelegare enn i registrere seg på nytt? Ingen vits i å ha meir funksjonalitet enn nødvendig.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 bare synd at det ikke er låv å registrere seg på nytt... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 22:03, Jannis-15 skrev:bare synd at det ikke er låv å registrere seg på nytt... Hvor har du det ifra? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 22:03, Jannis-15 skrev:bare synd at det ikke er låv å registrere seg på nytt... Ke? Seier kven? Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 vel, jeg ser ikke vanskeligheten i å legge til muligheten. det krever da ikke så mye phpkunnskap, dessuten hvis man skal ha et nytt nick så må man registrere deg på nytt, det blir da vel så mye kaos pluss at det legges flere rows i db'en og så tar det flere nanosekund å browse forumet og det blir mer uryddig. banne folk? hva er egentlig vitsn? det tar jo slettes ikke mange sekund å opprette en ny bruker, skaffe en ny unik mailadresse er vel kanskje det minste problemet. vel-vel, knips og kok risotto! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Om du blir utestengt, og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. dette er tatt ifra rettningslinjene, trodde dette gjalt uansett om man ble utestengt eller ikke jeg... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 22:46, Jannis-15 skrev:dette er tatt ifra rettningslinjene, trodde dette gjalt uansett om man ble utestengt eller ikke jeg... Legg spesielt nøye til ordene "om du blir utestengt" - står ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 neida, det er bare å regge på nytt. Grunnen til at man ikke kan regge på nytt når man har karantene er at man da skal respektere at man ikke er ønsket på forumet i en viss periode å legge til featuren med å kunne skifte brukernavn ville ikke vært noe problem, den finnes nemlig i phpBB allerede, men den er bare ikke aktivert av den grunn at man ønsker at brukerne skal kunne gjenkjennes :smile: Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hmm, Veslemøy endret da nick, uten å registrere ny bruker. Jeg oppdaget dette da jeg kikket gjennom en gammel tråd jeg selv hadde postet i, og plutselig la merke til at det stod et nytt nick i noen poster som jeg husket var Veslemøys. Kanskje han fikk en moderator til å endre på brukerprofilen? [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-09-08 14:58 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Ser at veslemøy heter nå Predecessor nå ja. Bare sjekk denne tråden litt snålt ettersom de tidligere har sagt at vi ikke får lov. Så da er det vel bare å maile Amund så skifter han :???: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-09-08 15:36):Så da er det vel bare å maile Amund så skifter han Anders, Har ikke amund nok å gjøre, Om alle som vil skifte bruker navn bombanderer amund med mailer for han ikke tid til å gjøre andre ting. Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 15:36, Anders Leipsland skrev:Ser at veslemøy heter nå Predecessor nå ja. Hva, det burde da vel heller være "successor" enn "predecessor"??? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå