€uropa Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Det er ikke jeg som har gitt ham skjegget, men det er nok som Admiral sier. Likheten ser du også på kinnene, ørene, rynkene rundt øynene, smilet og tennene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er ikke jeg som har gitt ham skjegget, men det er nok som Admiral sier. Likheten ser du også på kinnene, ørene, rynkene rundt øynene, smilet og tennene. Men du ser du også at noen har lagt til skjegget? Jeg syns det med matt damon og han fyren som jeg bare husker fra friday night lights så like ut ihvertfall:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.nordlys.no/nyheter/article7402383.ece Trodde det var Torfinn Nag , knegg knegg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Det er mange år mellom disse filmene, men jeg synes at Steve Talley (American Pie Naked Mile) er voldsomt lik Judd Nelson (The Breakfast Club). Endret 11. november 2014 av Zarac Lenke til kommentar
kwah Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 En gammel dobørste og Helseminister Bent Høie 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå