smeboe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Lurer på om enkelte her er blinde? Mange som ikke ligner engang. 5391107[/snapback] Ligne innvendig eller utvendig... Men HalTan kunne LETT brukt Ozzys hus som pensjonat noen dager. (Det virker som om de klager omtrent like mye også..) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Lurer på om enkelte her er blinde? Mange som ikke ligner engang. 5391107[/snapback] Ligne innvendig eller utvendig... Men HalTan kunne LETT brukt Ozzys hus som pensjonat noen dager. (Det virker som om de klager omtrent like mye også..) 5391124[/snapback] Hehe om haltan hadde lagt på seg 15kg og brukt briller hadde eg ikke sett forskjellen nei. Tenkte mer på noen andre som har postet. Anyways... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hehe om haltan hadde lagt på seg 15kg og brukt briller hadde eg ikke sett forskjellen nei. Tenkte mer på noen andre som har postet. Anyways... 5391158[/snapback] Ozzy hadde ikke klaget om poden hadde sett litt mer toit ut da... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jack Osbourne ser jo faktisk meget bra ut for tiden: han ligner faktisk litt på Ryan Philippe: Som igjen ligner på Justin Timberlake: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Synes Dotten og Billy Bob Thornton ligner en smule... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Synes Dotten og Billy Bob Thornton ligner en smule... Fanken, den tok jeg så positivt at jeg nevnte den for madammen. Hun bare lo avdet og sa at den eneste likheten vi hadde var at jeg oppførte meg likt som "bad santa" på fylla Men uttrykket i trynene våre var nå ganske like. Tydelig tanketom begge to Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Sattan i helvede! Hva har skjedd med Jack Osbourne? Slanka bort halve seg! Fikk plutselig litt respekt for karen... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så denne personen i galleriet på blink nå nettopp, hun ligner da mistenkelig mye på Ø.B.? Fant ikke det bildet av Ø.B. som jeg var på jakt etter, dette var det nærmeste jeg kom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Her var det noen ting som fikk meg til å le litt, men mye tull og tøys også. Likte spesielt godt likheten mellom LarsP og Volcov Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så denne personen i galleriet på blink nå nettopp, hun ligner da mistenkelig mye på Ø.B.? 5391770[/snapback] det skumle her er vel at det faktisk stemmer Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så denne personen i galleriet på blink nå nettopp, hun ligner da mistenkelig mye på Ø.B.? 5391770[/snapback] det skumle her er vel at det faktisk stemmer 5391934[/snapback] WOrd. Jeg fikk og litt respekt for Osbourne Jr. Dotten, Likte det juletreet... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Slenge i mine innlegg.. utrolig bra tråd! Mener det er en filmstjerne som er ganske lik smårips_eier men klarte ikke å få det fram.. huh Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Slenge i mine innlegg.. utrolig bra tråd! Mener det er en filmstjerne som er ganske lik smårips_eier men klarte ikke å få det fram.. huh 5392092[/snapback] Jeg gjetter Danielle Fishel aka Topanga Lawrence-Fisher fra tv-serien "Boy meets World" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nelly Furtado: Demi Moore: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg synes egentlig Nelly Furtado kan minne om Penelope Cruz også. Anyway, smårips_eier og hun fra Boy Meets World, som SnittLeif foreslo. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/453/453993/bytopp.jpg[/ img]http://www.spleenville.com/journal/archives/orc.jpg[/ img] 5392005[/snapback] HAHAHAHAHAHAAHAHAHA Den var genialt bra Og Jack Osbourne har jeg plutselig fått litt respekt for som alle andre! Endret 6. januar 2006 av Marc91 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mye morsomt her, og jeg har fått litt respekt for Jack karn også He's liek.. skinny. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det var da fælt som alle skulle ha mer respekt for han karen nå da plutselig. jaja, apropos det ovenfor her, hu ligner da ikke så mye på meg at det gjør noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå