Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ett innlegg har blitt slettet, da det ikke er noe morsomt med slik alvorlig sykdom.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Liker at Tom waits for alice aka Big Boss ler det bort, mens streitingen Runar ikke kunne dy seg å fjerne bildet. Ontopic: Knerten Knut Arild Hareide Endret 24. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Odd Nordstoga Jeff Mangum Disse ligner også på han her: For han har også på seg sixpence. Drillo 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Der må jeg nesten si meg enig Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Daniel Domscheit-Berg Paul Giamatti Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er fordi begge har skjegg og briller, og er skalla, sant? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sikkert blitt postet før, men har alltid syntes at Natalie Portman og Keira Knightley er helt insane like. Hvis du googler de kommer det jo til og med opp "Natalie Portman and Keira Knightley are the same person" 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er fordi begge har skjegg og briller, og er skalla, sant? Korrekt Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå må du gi deg, SnittLeif. 5 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå må du gi deg, SnittLeif. Takk for at du gir livet mitt mening Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bare hyggelig. Men seriøst, på annet hvert par med bilder kommenterer du at de bare ligner fordi de har likt skjegg, lik hårfarge osv. Enkelte ganger er det sant, når de f.eks. har samme type klær, men må de virkelig ha identisk DNA for å passe i denne tråden? 5 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kanskje bare jeg som synes det, men jeg synes at bonden i Sauen Shaun fra barne-tv, ligner på Damian Lewis. :Ph 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Bare hyggelig. Men seriøst, på annet hvert par med bilder kommenterer du at de bare ligner fordi de har likt skjegg, lik hårfarge osv. Enkelte ganger er det sant, når de f.eks. har samme type klær, men må de virkelig ha identisk DNA for å passe i denne tråden? Slapp av, kamerat. Det er ikke alle som forstår min humor, og det plager ikke meg. La det heller ikke plage deg Forresten har du også en veldig interessant definisjon av utrykket "annet hvert par med bilder" 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Spørsmålet er da om den humoren har noe å gjøre her. Søk opp 'overdrivelse' Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sikkert blitt postet før, men har alltid syntes at Natalie Portman og Keira Knightley er helt insane like. Hvis du googler de kommer det jo til og med opp "Natalie Portman and Keira Knightley are the same person" Ja, de er utrolig lik. Føler at Keira er kanskje den mørke siden og Natalie er den lyse, om du kan skildre de slik ;p 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, de er utrolig lik. Føler at Keira er kanskje den mørke siden og Natalie er den lyse, om du kan skildre de slik ;p Hahah, skjønner hva du mener ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Cut the crap. Endret 4. juli 2011 av Blåbær 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Søk opp 'overdrivelse' Interessant at du skulle nevne det. Med din viten om overdrivelser i bakhodet, gå over noe av det jeg har skrevet i tråden på nytt. Mulig du får en liten overraskelse, mulig du ikke gjør det. Cut the crap. *postet "Obama + ?"-bilde* Who dat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå