Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 HAHA, de lignet jo ikke i det hele tatt da kunne like godt tatt en random person Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Knut aka McGyver = Uncle Sam Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 eeeeeeeeeeelendig. 5553963[/snapback] Nei ? Vis Hylo hadde fått lik sveis hadde det ligna enda mer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 LarsP Steven Seagal Øynene ligner litt Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 LarsP ligner visst på mange, han Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hæ? Takk for tidenes kompliment, men jeg ser rett og slett ikke hva jeg og indianer-Steven har til fells. :\ Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hæ? Takk for tidenes kompliment, men jeg ser rett og slett ikke hva jeg og indianer-Steven har til fells. :\ 5556202[/snapback] Det er ingen denne mannen ligner mer på enn John HOTTi. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En som faktisk har en dobbeltgjenger er Steffyboy. Når han smiler så ligner han på Roar Ljøkelsøy (mangler dessverre bilde av en smilende Stefan): Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har desverre ingen bilder av en smilende Steffy jeg heller. Men kan si at jeg ser likheten. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jon Almås: Og Jonas Gahr Støre SYNS JEG! EOD! Endret 5. februar 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den siste der så ser jeg ikke helt hvor de er like... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jo jeg kan faktisk være enig i at Støre og Almås er rimelig like, iallefall mer lik enn mange av de andre begredelige forsøkene jeg har sett hittil Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har blitt sammenlignet med Josh Hartnett, mange som tror folk ligner men så ikke gjør det.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jo jeg kan faktisk være enig i at Støre og Almås er rimelig like, iallefall mer lik enn mange av de andre begredelige forsøkene jeg har sett hittil 5557305[/snapback] Jeg har ikke sett gjennom hele tråden. Men synes ikke de to siste der var noe like. Spørs vel på øyet som ser (og bildene som blir lagt ut) Jeg har blitt sammenlignet med Josh Hartnett, mange som tror folk ligner men så ikke gjør det.. 5557309[/snapback] Jeg vet ikke hvordan noen av dere ser ut.. Ligger sammenligningen i denne tråden? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Her er de Mirann 5557443[/snapback] Så like synes jeg de to er. Endret 5. februar 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eyh, takk da Ozelot! Jeg har fullstendig klinkende edru, og var på vei på jobb. Dessuten er det tatt med webcam elns. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor får jeg bare opp "Vedlagt(e) miniatyrbilde®" på vedleggene? - Bruker firefox Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hæ? Takk for tidenes kompliment, men jeg ser rett og slett ikke hva jeg og indianer-Steven har til fells. :\ 5556202[/snapback] Ser du ikke det? Dere ser jo i akkurat samme retning! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har ikke noe bilde av noen av de, men Mirann og hun ene dommeren i Dansefeber ligner SYKT mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå