Gå til innhold

lvl 60 2h siste før epic

Anbefalte innlegg

Har nettopp runda 60 med pallyen min og har enda ikke kommet i gang med mc runs o.l., så det er ikke så mange epics på plass enda

jeg har brukt truesilver champion siden tidlig femti, og den har tjent meg bra men nå er tiden inne for noe nytt og mer 60-ish.

noen som har noen gode forslag til 2h (blå fortrinnsvis, men hvis det er en easy drop epic er det også greit (easy drop epic? wtf??) som er grei å få tak i (sparer til mount så jeg gidder ikke bruke alt opp på midlertidig 2h) post gjerne det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er Alliance...må nok beregne ca 80 turer til AV da.

5356161[/snapback]

hvorfor det? har enda ikke vært i av så jeg er ikke helt inne i gamet der..

Har hørt fra en kamerat som spiller paladin at det er bedre med shield og one-hander siden pala ikke har bra nok dps til og bruker noe særlig two-hander uansett. vet ikke om det stemmer da.

5356232[/snapback]

shield og 1h er for tanking såvidt jeg veit, best for warrior som får rage av aggro.

for øvrig gir jo devotion aura+plate bra med armor. har testa å grinde mobs med shield og 1h og det går bare utrolig mye tregere. må som regel heale mer (siden man dreper mobs fortere med 2h)

Lenke til kommentar

5356161[/snapback]

Har hørt fra en kamerat som spiller paladin at det er bedre med shield og one-hander siden pala ikke har bra nok dps til og bruker noe særlig two-hander uansett. vet ikke om det stemmer da.

5356232[/snapback]

shield og 1h er for tanking såvidt jeg veit, best for warrior som får rage av aggro.

for øvrig gir jo devotion aura+plate bra med armor. har testa å grinde mobs med shield og 1h og det går bare utrolig mye tregere. må som regel heale mer (siden man dreper mobs fortere med 2h)

5356259[/snapback]

du må 80+ pga Alliance alltid taper 85% av gangene i BG uansett hvilken server...

Lenke til kommentar

5356161[/snapback]

5356232[/snapback]

5356259[/snapback]

du må 80+ pga Alliance alltid taper 85% av gangene i BG uansett hvilken server...

5356299[/snapback]

På Burning Legion vinner Alliance 99% av alle AVs :(

Lenke til kommentar
noen som kunne tatt seg bryet med å bråforklart hvordan ting virker i av eller ab slik at jeg forstår mekanismene bak dette?

at shamaner eier pallys er vel også -litt- avhengig av build?

5356385[/snapback]

AV er ranged klasser sitt paradis. At horde har en klasse med ranged damage som ikke alliance har, gjør at AV tipper litt i horde sin favør.

AB derimot, er paladiner sitt paradis. AB handler stort sett om å holde flagg lenge nok at forsterkninger kommer, og å hindre motstanderen i å ta over dine flagg. Paladiner briljerer i begge deler med x antall godmodes og er nok den klassen som overlever lengst.

Lenke til kommentar
noen som kunne tatt seg bryet med å bråforklart hvordan ting virker i av eller ab slik at jeg forstår mekanismene bak dette?

at shamaner eier pallys er vel også -litt- avhengig av build?

5356385[/snapback]

AV er ranged klasser sitt paradis. At horde har en klasse med ranged damage som ikke alliance har, gjør at AV tipper litt i horde sin favør.

AB derimot, er paladiner sitt paradis. AB handler stort sett om å holde flagg lenge nok at forsterkninger kommer, og å hindre motstanderen i å ta over dine flagg. Paladiner briljerer i begge deler med x antall godmodes og er nok den klassen som overlever lengst.

5356401[/snapback]

ah. og hva er det konkret man gjør i av? er det npcs der eller bare pvp horde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...