Gå til innhold

hakking/lugging på most wanted med lav grafikk?

Maxila

Anbefalte innlegg

hey har problemer med at det lugger/hakker på most wanted selv stilt inn på lav grafikk. ingen forskjell fra høy og lav og mye det hakker.

skal vel ikke hakke på lav grafikk?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

psu: mist 500 watt

prosessor: intel pentium 4 prescott em64t 3,6 ghz

ram: 2 gb ddr2 4300 geil ultra 3-3-3-8

hovedkort:MSI 925XE Neo Platinum

hardisker:73.4 gb sata 10000 rpm 8mb

250 gb sata

250 gb sata

skjermkort: asus radeon x850xt

dvdbrenner: nec nd 3520a 16x

benq dw 1620 pro

tvkort: leadtek winfast pvr 2000

Endret av MAXILA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har x850xt pe også, og her funker det helt fint på full grafikk, ingen hakking/lugging her. Har du de nyeste driverne til skjermkortet?

5357218[/snapback]

har også de nyeste driverne til skjermkortet og har patchet spillet til 1,3 men akkurat likt enda.

Endret av MAXILA
Lenke til kommentar

Merker ingen hakking/lugging i Most Wanted, selv med mitt system som begynner å dra på årene nå. Har ikke alt på max details selvføglelig. Går smooth hele tia. Har selv lest litt rundt, og det virker som det er mange som har dette problemet, men det virker som om det er GeForce kortene som sliter med dette problemet. De fleste med Radeon grafikkort merker ikke noe til dette, virker det som.

Lenke til kommentar

Må bare si at lugging er akkurat det jeg også opplever med dette spillet. Ikke hele tiden selvfølgelig, men ofte nok til at det blir grusomt irriterende :mad:

Har nyeste patch og nyeste driver til skjermkort og chipset og alt det der. Er vel ikke så mye vi får gjort med det? Virker som EA som nevnt tidligere her lager spill som er litt dårlige på å utnytte maskinvaren. Alle andre spill jeg prøver går jo helt flytende og fint.

Har forøvrig: AMD 3200+ 2,5ghz, 7800GT, 1gb ram.

Lenke til kommentar

Til trådstarter; sjekk om du ikke har påtvunget antialising i Catalyst-driverene dine, det skapte mye lugging med mitt X800PRO VIVO. Uten AA gikk det som en drøm.

Forøvrig vil jeg anbefale at du tvinger 8xAF slik at texturene blir skarpere. Default i spillet er ingen AF i det hele tatt, og jeg merket ikke noe tap ved å sette på 8xAF via Catalyst.

Lenke til kommentar
Til trådstarter; sjekk om du ikke har påtvunget antialising i Catalyst-driverene dine, det skapte mye lugging med mitt X800PRO VIVO. Uten AA gikk det som en drøm.

Forøvrig vil jeg anbefale at du tvinger 8xAF slik at texturene blir skarpere. Default i spillet er ingen AF i det hele tatt, og jeg merket ikke noe tap ved å sette på 8xAF via Catalyst.

5359347[/snapback]

anti alasing stod på "let the appliacation decide"

men hva er det som jeg har en ring rundt ?

post-67747-1135971026_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...