Simon88 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Denne Recieveren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310749&view=detailed Og desse høgtalarane: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107621&cks=PRL Tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 greit nok nybegynner anlegg men når innteressen kommer blir det nok oppdateringer... WARNING dyr hobby hehe Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg kunne ha brukt en stereoforsterker i den prisklassen til så store høyttalere, men en hjemmekinoforsterker til 3500,- vil jeg ikke anbefale, spesielt ikke hvis du har planer om å kjøre høyt volum. Jeg sier ikke at kombinasjonen ikke vil fungere, men jeg har hatt et liknende oppsett selv, og der hadde receiveren altfor lite kraft til å drive høyttalerne. Det er likevel ikke receiveren det er noe galt med, var jeg deg ville jeg sett etter mindre høyttalere, og kanskje bygd ut med en aktiv subwoofer etterhvert. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 greit nok nybegynner anlegg men når innteressen kommer blir det nok oppdateringer... WARNING dyr hobby hehe 5355998[/snapback] Hehe ja, kan bekrefte at dette er en dyr hobby! er greit nybegynner annlegg ja. Angående forsterker er den helt grei. Du burde også ta en titt på noen av pioner sine i samme prisklassen. Noen andre høyttaler alternativ er Gale og Dali fra Hifiklubben, eller Proson. Som jeg har sagt mange ganger før på dette forumet: " Du burde også sjekke ut bruktbørsen". Har nesten blitt standar sitat fra meg :!: Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm La meg seie det sånn: Kva forsterker er mest passende til dei 2 høgtalerene? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ett alternativ til høyttalere kan være disse , tror de kan være ganske tungdrevne selv om de har oppgitt høy følsomhet. Hadde et parr proson høyttalere for litt over et halvt år siden, knall lyd i dem! Disse var da tungdrevne selv om de hadde oppgitt følsomhet på 91 db. Du burde uannsett kjøpe en kraftig forsterker. Kan være en ide og ta en titt på NAD(fra hifiklubben), da disse er ganske billige og kraftfulle. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 får yamaha 657 til 200,- mer hos fyndborsen.se (da inkludert porto osv). tror du vil dra nytte av de kreftene du kan få.. var jeg deg ville jeg vurdert noen andre høyttalere også da, men kommer jo an på hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå