HrSteen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Prøvde meg med en fotosession med min nymfeparakitt, da fuglen ikke er helt tam så ble det ganske vanskelig. Ble ikke helt fornøyd selv, men en plass må man vel starte. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Synes det var et bra bilde - selv har jeg en undulat, så jeg vet at fugler ikke alltid er like lett å ha i ro Artig med den lille sparken, passer inn i disse romjultider. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Synes det ble et veldig fint bilde jeg Hvordan fikk du en helt hvit bakgrunn, og hvordan belyste du "modellen"? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 jeg belyste modellen med hjelp av blitz opp mot tak, og deretter holdt jeg ett hvitt a4 ovenfor blitzen som reflekterte mot fuglen. Målet var å få helt utbrent bakgrunn, men det gikk ikke helt etter planen så jeg måtte jobbe litt i photoshop for å "brenne" den ut. vedlagt ligger bildet helt ubehandlet. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 ah, takk for at du la med orginalen - alltid artig å se hvordan det var før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå