Gå til innhold

Hjelp til retting av tysken min i Blog


HoaXed

Anbefalte innlegg

Heisann. Har akkurat snakket med noen tyske jenter som skal til frankrike på msn, og tenkte jeg skulle ta det med i bloggen. Ettersom jeg snakket over mic måtte jeg skrive alt sjøl og tysken er desverre nei, _ikke_ på topp :ermm:

 

Kan noen hjelpe meg? Er ikke så veldig viktig grundig. Men siden lærerne mine sjekker over bloggen min hadde det ikke gjort noe med en del riktig :p Har prøvd mesteparten sjøl så forhåpentligvis er det ikke mye igjen..

 

På forhånd takk :)

 

Mich: Hallo!

 

Au pair Mädchen: Guten Morgen, es ist zurechtbringen.

 

Mich: Danke schön. Ich sehe dass du, und deine Freundin am Weg aus Frankreich sind. Zum die Auswechselung Klasse!? Was hast dich kriegst, mehrere Tausend Euro für ein Jahre ins schule gespart.

 

Au pair Mädchen:  Enorme Geld ja! Faktisch kannst du nicht mehr richtig gedauert, aber das Frankreich ist meist Tier. Zum Glück ist es mehrere günstig. Die Sprachkenntnisse sind leicht zu lernen. Faktisch ist französisch mein Lieblingsfach, und ich habe nicht Freude mich zu  massenweise.

 

Mich: Okei. Aber die sozial Aktivität denn? Ist das wichtig für dich?

 

Au pair Mädchen:  Selbstverständlich! Es ist nicht alles Tage man kann Freunde und Liebe machen.

 

Mich: Danke für deine Zeit. Du musst am die Ferien Spaβ gehaben.

 

Au pair Mädchen:  Danke Schön, Ich Freude mich am die Ferien. Tschüs

 

Mich: Tschüs

[/code]

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...