HoaXed Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Heisann. Har akkurat snakket med noen tyske jenter som skal til frankrike på msn, og tenkte jeg skulle ta det med i bloggen. Ettersom jeg snakket over mic måtte jeg skrive alt sjøl og tysken er desverre nei, _ikke_ på topp Kan noen hjelpe meg? Er ikke så veldig viktig grundig. Men siden lærerne mine sjekker over bloggen min hadde det ikke gjort noe med en del riktig Har prøvd mesteparten sjøl så forhåpentligvis er det ikke mye igjen.. På forhånd takk Mich: Hallo! Au pair Mädchen: Guten Morgen, es ist zurechtbringen. Mich: Danke schön. Ich sehe dass du, und deine Freundin am Weg aus Frankreich sind. Zum die Auswechselung Klasse!? Was hast dich kriegst, mehrere Tausend Euro für ein Jahre ins schule gespart. Au pair Mädchen: Enorme Geld ja! Faktisch kannst du nicht mehr richtig gedauert, aber das Frankreich ist meist Tier. Zum Glück ist es mehrere günstig. Die Sprachkenntnisse sind leicht zu lernen. Faktisch ist französisch mein Lieblingsfach, und ich habe nicht Freude mich zu massenweise. Mich: Okei. Aber die sozial Aktivität denn? Ist das wichtig für dich? Au pair Mädchen: Selbstverständlich! Es ist nicht alles Tage man kann Freunde und Liebe machen. Mich: Danke für deine Zeit. Du musst am die Ferien Spaβ gehaben. Au pair Mädchen: Danke Schön, Ich Freude mich am die Ferien. Tschüs Mich: Tschüs [/code] Endret 30. desember 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du kommer til å elske meg Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du kommer til å elske meg 5355843[/snapback] Men den oversetter bare direkte? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 høh? .......... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Altså. Ordene blir bare direkte oversatt? Den tar ikke med grammatikken, om du skjønner? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeppz... *14ordsregel* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Og -> DER <- fant hansakebab ut at han høyst trolig stryker på hjemmeoppgaven han leverte inn før jul. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Og -> DER <- fant hansakebab ut at han høyst trolig stryker på hjemmeoppgaven han leverte inn før jul. 5356984[/snapback] hehe... Neida, fikk faktisk 4 på en oppgave der jeg hadde brukt den sia... menneh, kanskje ikke så lurt å gjøre det igjen Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 neeh... ^^.. Går vk1 almenn tysk c. Lærern vår trekker en kvart karakter pr. feil, i en stil med hundre ord, mao 3er med babelfish... Satte 4/5 på tentamen, så går bra bare du tar deg tid. Anbefaler også å kjøpe tysknøkkelen, koster 50kr på din nærmeste bokhandel =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå