Mompen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hadde nettopp installert siste versjon av bluetooth-programmet fra Belkin. Da jeg skulle starte programmet kommer denne pussige feilmeldingen opp: :!: Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hadde nettopp installert siste versjon av bluetooth-programmet fra Belkin. Da jeg skulle starte programmet kommer denne pussige feilmeldingen opp: :!: 5355675[/snapback] haha, Best! Så en annen en som en kompis av meg "regiserte" han lagde en fil som het bare "Fransk" eller noe, når han da trykket delete: "Sikker på at du vil slette fransk" Og det var jo nesten ikke off topic Lenke til kommentar
Knast Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 apropos feil meldinger, så så jeg en feilmelding på en av de nye billettautomatene som står i hele oslo nå klar for bruk 1/1-06.. husker ikke feilmeldingen, var sikkert ikke så morsomt heller, men tittelen på viduet var noe med Windows Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Her kom det en til. EDIT: Ikke akkurat en feilmelding, men artig allikevel.. Endret 9. januar 2006 av mompen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Så en annen en som en kompis av meg "regiserte" han lagde en fil som het bare "Fransk" eller noe, når han da trykket delete: "Sikker på at du vil slette fransk" Og det var jo nesten ikke off topic 5355694[/snapback] Wee så gøy! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hehe, pass opp for denne meldingen... Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hmmmm...... har vi ikke en sånn tråd fra før av? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for tipset, fortsetter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå