Gå til innhold

Hjelp til Mafia

Anbefalte innlegg

Vente til vakta forsvinner? :wink:

Skjønner egentlig ikke alt hysteriet rundt denne bilkjøringa. Samme massehysteri på alle mafia sites,hehe.

Jeg brukte kun tastatur, og jeg sleit litt i begynnelsen, brukte vel ca. 10 forsøk tenker jeg...men jeg syntes det var veldig kult hele tida da...

Velg riktig spor, lær banen og brems ned foran svingene og akseller ut, det er vel hele hemligheten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som storelg sier, brems kraftig opp rett før svingen og gi gass igjen.Hvis du prøvr å stå på brmesen og svinge samtidig vil du merke det går rett frem.Brems FØR svingen deretter svinger/gasser du:-)Noen svinger kan du ta i full fart bare du ligger riktig, lær dere svingene så går det greit.

Jeg brukte 3-4 forsøk på å klare dette racet(med keyboardtastene).

Vedr. dynamitten du skal place under bilen, ha tålmodighet når du ankommer stedet hvor bilen står..

Til Reborn:Safen ligger i andre etasje over "kjøkkenet" bare et par dører der, skulle ikke være vanskeig å finne

[ Denne Melding var redigert av: Zabulus på 2002-09-09 03:58 ]

Lenke til kommentar

Enig med storeelg. Jeg skjønner heller ikke hysteriet rundt racet.

Et tips når du bruker tastaturet er at når du skal svinge(krappe svinger)

så må du ikke holde inn tasten, men trykke flere ganger.Da slipper du kontran i det du har gjennomført svingen. Det funka for meg iallefall, med den teknikken knuste jeg motstanderne.

Lenke til kommentar

Racer-episoden var jo helt rå, sitter med mus og tastatur jeg og, men klarte det etter noen forsøk.

Til deg med bilbomben, stå litt unna bilen til vakta går inn i huset, da stikker du og plasserer bomben under bilen, og går litt unna og ser på katastrofen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...