Gå til innhold

PDZ - verdens første tidsmaskin


LarsBarstad

Anbefalte innlegg

Kan ikke fatte og begripe hva gutta i Rare har røyket siden de har holdt på så lenge med PDZ.

 

Har lagt godviljen til og spilt fram til level 11 på Secret Agent, men nå begynner jeg å bli lei. Ikke fordi det er vanskelig å skyte amøbe-fiender, men fordi NPC'er presterer gang på gang å stikke hodet foran våpenet mitt... Når de først har brukt 5 år på spillet så kunne de godt investert mer enn en halvtime på AI'en...

 

Som tidsmaskin fungerer det bra dog, akkurat like håpløs AI som den gang Nintendo 64 var hot.

 

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Splitscreen greiene er i hvert fall akkurat som golden eye :D Satser på at det er like mye moro også (en knapp måned siden jeg spilte Golden Eye :p)

5355736[/snapback]

 

hehe. jeg synes også at dette spillet lignet veldig på james bond. til å med i introen kommer dette fram. Men som forsvar må det sies at NPCer som hopper foran deg når du skyter ikke er et ukjent fenomen. Jeg fikk Call of duty 2, og det er en irriterende faktor der også. har bare spilt litt split screen ac PDZ da en venn kom opp med det, men merket det ikke tydelig mer på den korte tiden jeg fikk prøve det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...