Gå til innhold

MSI KT3 ULTRA2 vs. Abit KX7-333

The Apparition

Anbefalte innlegg

Skal vi se, det har seg sånn at jeg har fått anbefalt begge disse kortene men er litt i tvil om hva jeg skal velge. Siden jeg regner med dere her har peiling, hadde jeg satt pris på om det kunne veie for og i mot på disse kortene for meg. Er det noen fordeler eller ulemper med det ene framfor det andre? Det skal brukes til en AMD Athlon XP2000 CPU.

Ok, da er saken:

MSI KT3 ULTRA2 vs. Abit KX7-333

Hva bør jeg velge?

[ Denne Melding var redigert av: The Apparition på 2002-09-07 15:53 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har valgt MSI KT3 ULTRA2-B etter anbefaling fra en salgskonsulent fra Komplett Data. En ting er at MSI er kurante, billige, stabile kort, og en annen er at de får nesten ingen MSI kort tilbake pga feil, noe som ASUS og ABIT er ganske kjent for. Gå for MSI du.. MITT tips!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-07 17:32, Socratex^ skrev:

Skal ikke gå så langt ut over linjene, men jeg anbefaler ASUS A7V8X... det har serial ata, SPDIV in/out og gigabitethernet, firewire, usb 2.0 osv... kostet meg 1500 på PSdata. det funker rått!

Kortet har veldig mange fine funksjoner til prisen, men de KT400 kortene hadde ikke akkurat imponerende ytelse, ref. review av Toms hardware.

Lenke til kommentar

Etter hva dere har sagt ser det ut til at valget faller på MSI-kortet. Med mindre DeltaVifte kommer med en god begrunnelse på hvorfor jeg burde velge Abit kortet.

Da har jeg bare et lite spørsmål å komme med. Hva er kvaliteten på det integrerte lydkortet sammenlignet med et Sound Blaster Live kort. Planen er å låne litt utstyr fra en gammel PC, men kanskje det var mulig å la lydkortet bli stående igjen hvis det viser seg at det integrerte lydkortet fungerer like bra.

[ Denne Melding var redigert av: The Apparition på 2002-09-07 21:22 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...