IceXCool Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har tenkt på å kjøpe noe fra http://www.nomatica.no, men lurer på om det er en bra/trygg plass å handle? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har ingen egne erfaringer, men det kan jo være greit å ta en titt i webshopguiden før du bestiller noe... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ser ut som de har blitt slakta av folk som har handlet der. Er sikkert andre steder du kan handle tryggere på. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg tør nesten ikke å handle andre steder enn komplett.no, netshop.no, mpx.no og shg.no Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nomatica er så og si iferd med å gå konkurs, og mange som har handla der har hverken fått varene sine eller den hjelpen de har krav på ved mangler. Jeg hadde holdt meg langt langt unna. I tillegg er prisene der eks moms, noe som blir lagt til ved innførsel. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 OK finner samme varene mange andre plasser noe dyrere men siden det er eks moms så blir det nok høvelig like priser... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 I tillegg selger de fra Frankrike, slik at du får EU modell og står dermed svakere med tanke på reklamasjonsrett i fem år (hvis Nomatica nekter å følge norsk lov, så mister du denne retten... og forbrukerrådet kan intet gjøre med det ettersom de er i et annet land). Du får heller ikke norsk bruksanvisning, dog kan engelsk i mange tilfeller lastes ned fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå