Marvil Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noe spesielt bilde, for jeg ser ikke noe spesielt.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ser vertfall godt med riper. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Ekstrem er vel litt å ta i? Edit: Haddis, sånt legger man ikke så lett merke til med mindre man virkelig ser etter uansett. Endret 20. januar 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nja...la merke til det med en gang.. Men kansje bare meg som er rar Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Denne tuter jeg rundt i østfold med, går bra det 5379260[/snapback] Har jeg vondt for å tru... Kruse rundt med den i Østfold... UTEN skilt? Kjøper ikke den Lenke til kommentar
quakie Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Tror ikke den er i kjørbar stand så det ville isåfall blitt en utstillingsbil.. Jeg ville hvertfall ikke kjørt rundt med en sånn Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ok, la oss se fra den positive siden, har du en slik bil kan du måke snø fra parkeringsplassen før du parkerer den. Blir litt lettere å åpne døra hvis det er halv 30 cm med snø der. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har jeg vondt for å tru...Kruse rundt med den i Østfold... UTEN skilt? Kjøper ikke den 5476867[/snapback] Skiltet foran er ikke satt på, har hatt det liggende i dashen, den er jo ikke ferdig. Lenke til kommentar
audi s4/a4 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hallo folkens, dette er sikkert en utstillingsbil med heve og senkesett på. Og for å ha sakt om den andre bilen,det er ikke noe problem med fartsdumper hvis man kan å kjøre med noe slikt.Er heller ikke noe problem å ta knuse ting på en orginal bil,kommer ann på farten det.Hva er vitsen med å skikkanere andre sine biler hvis dere ikke har prøvd det selv, og ja det finnes dem som kjører uten skilt framme,enkelte ta det av når de tar bilde før utstilling eller salg. Syntes bilen var tøff jeg. Endret 7. februar 2006 av audi s4/a4 Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Er faktisk billigere å få bot for å ha "mista" eller "glemt" skiltet foran enn å bli tatt i fotoboks hele tiden! Og så er jo de fleste biler penere uten skilt foran også... Endret 8. februar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
audi s4/a4 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er faktisk billigere å få bot for å ha "mista" eller "glemt" skiltet foran enn å bli tatt i fotoboks hele tiden! 5567231[/snapback] Så sant som det kan bli sakt,hehe Lenke til kommentar
audi s4/a4 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Og en ting til,lakk forskjellen kan komme av hvordan bildet er tatt. hvilken posisjon kameramannen har hatt og hvordan belysningen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå