Forumforumforum Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Må sende tilbake skjermkortet mitt til komplett.. og det står følgende på siden: Bankkontonummer for utbetaling dersom vare ikke kan erstattes (kun 11 siffer): åssen finner de ut prisen ? for det er vel ikke prisen på kortet da jeg kjøpte det ?;P det er 700,- mer enn i dag x] er det dagens priser på tilsvarende kort ? og kan det hende jeg får 128 mb versjon istedet for 256 mb versjon ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Om de ikke kan erstatte varen, dvs reparere eller gi deg omlevering (ny lik vare), så hever de kjøpet, da har du krav på alle pengene igjen, og således blir dette overført. Butikken kan, om de vil være ekstra paragrafryttere trekke fra på summen de betaler tilbake for "den nytten du har hatt av produktet", men da skal summen du får igjen bli beregnet renter på som går fra den dagen du kjøpte produktet - altså en så stor summering og sammenregning av de fleste gidder ikke mase med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå