keiz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Når man tar egenskaper på min datamaskin og får opp listen over hardware etc og hvem xp er registrert til (navnet mitt og firma)...Er det mulig å forandre på hvem maskinen/xp er registrert til? Trenger dette fordi når jeg skriver i Word og bruker spor endringer, så skal andre kunne se hvem som f.eks har slettet deler av en tekst (når dette dokumentet mailes rundt til andre m.m). Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) kjør regedit, gå til HK_LOCAL_MACHINE/software/microsoft/windows nt/currentversion På høyre side kan du dobbelklikke og forandre registrert bruker osv. Endret 29. desember 2005 av CrazyD Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Når man tar egenskaper på min datamaskin og får opp listen over hardware etc og hvem xp er registrert til (navnet mitt og firma)...Er det mulig å forandre på hvem maskinen/xp er registrert til? Trenger dette fordi når jeg skriver i Word og bruker spor endringer, så skal andre kunne se hvem som f.eks har slettet deler av en tekst (når dette dokumentet mailes rundt til andre m.m). 5354970[/snapback] Word henter ikke denne informasjonen fra operativsystemet men fra det som er registrert under Verktøy -> Alternativer -> Brukerinformasjon. Lenke til kommentar
keiz Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Takk for raske svar! Glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå