Sharkey Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ok, først og fremst, er jeg høyst usikker på om dette er riktig katagori, men jeg prøver Jeg flytter til Kr.sand i januar (Vågsbygd området) og lurer vel egentlig generelt på hvilke leverandører av bredbånd/adsl som finnes der (lokale leverandører, høye hastigheter osv. osv ) Telenor, NGT osv. osv. er jeg klar over Noen lokalkjente som har noen gode tips eller må jeg nøye meg med ADSL2+? :!: Lenke til kommentar
sentry Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du har jo Los, men de er jo nå kjøpt opp av NGT. Det er jo også slik at det ligger en del fiber til alle skolene i KRS regionen. Men det må være xx antall kunder før et felt bygges ut. Det er LOS / Ella som har den fiberen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Det beste lokale er vel www.los.no 3000/500 - 349 kr 4000/500 - 399 kr - Har det selv å er veldig fornøyd Ja, los er blitt kjøpt opp av ngt, men forsatt los som står for kundeservice Endret 29. desember 2005 av haddis Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 du kan jo sjekke om UPC kan levere på din adresse Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 LOs har dårlig routing hvis det er gaming du skal bruke linja di til, ellers så er UPC et ikke så dårlig valg. Hold deg unna Start hvis det er gaming, til nedlastning eller surfing er de greie. Gaming så forslår jeg rett og slett Telenor eller bluecom... Frankie Lenke til kommentar
smy Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 bluecom eller ngt kanskje ngt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Velkommen! Jeg bor ikke langt i fra og jeg kan IKKE HA BREDBÅND! Lykke Til... Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Jaja, takk for alle svar. Vil sjekke ut LOS & UPC så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå