lu2saa08 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Clan norz søker nye medlemmer som er aktive innen W3. Clan Norz er en clan på ca:15 medlemmer og er et norsk clan! Vis du er intresert kom til Channel: Clan Norz hvis ikke kan dere whisp til: Nightelf_skills eller Panterz Vi håper på mange medlemmer i framtiden SNX! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Noen krav for å bli med i klanen? Har ikke cd'n her for øyeblikket så jeg kan ikke ta en tur innom b.net for og spørre. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Noen krav for å bli med i klanen? Har ikke cd'n her for øyeblikket så jeg kan ikke ta en tur innom b.net for og spørre. 5359835[/snapback] Nei men må bare vere en aktiv spiller det er en norsk clan som holder på og bli større og større for hver dag som går Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Denne tråden er feilpostet. Forumet har en egen kategori for klan/guild-prat. Den finner du ved å gå til: Guild/klandiskusjon og rekruttering. Siden du tydeligvis er ny på forumet flytter jeg tråden dit for deg. Jeg oppforderer videre at du nesten gang ser om det finnes en mer passende kategori når du poster en tråd. *Tråd flyttes* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå