robot Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis jeg skal for eksempel gjøre noe i nettbanken og skriver inn nettbankens nettadresse så får jeg denne meldingen siden kan ikke vises. Nettbanken bruker såkalt https:// adresse. Da viser nettleseren en hengelåsmerke nederst, men jeg kommer altså ikke inn. Samme skjer hvis jeg kommer til en lignende sikker sone på en nettbutikk jeg handler på også. Jeg begynner å bli frustrert på dette problemet. Har aldri opplevd noe lignende før. Dette kan være vanskelig og forstå men prøv å svar meg så godt som dere kan. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvilken ISP bruker du? Telenor? Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Det er selvsagt adsl fra telenor. dumt av meg og ikke skrive det i forige inlegget. Endret 29. desember 2005 av robot Lenke til kommentar
T homas Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) hvorfor ikke prøve et annet internet program f.eks mozila for og luke ut ie som problemkilde Endret 29. desember 2005 av T homas Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har prøvd en annen nettleser firefox, og det samme skjedde der også. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er selvsagt telenor. dumt av meg og ikke skrive det i forige inlegget. 5354961[/snapback] De har ikke begrenset tilgangen din pga av virus o.l? Sjekk online-mailen din eller ring 05000. Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har ikke fått en mail fra telenor om akkurat det nei. har sjekket dataen for virus med husecall fra trend micro, og den fant ikke noe virus eller spyware/adware. har problemer også med norton internett security så jeg kan ikke sjekke om jeg har virus, så jeg måtte bruke trendmicro sin løsning. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har ikke fått en mail fra telenor om akkurat det nei. har sjekket dataen for virus med husecall fra trend micro, og den fant ikke noe virus eller spyware/adware. har problemer også med norton internett security så jeg kan ikke sjekke om jeg har virus, så jeg måtte bruke trendmicro sin løsning. 5355123[/snapback] Ville ha ringt 05000 og sjekket uansett. Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Skal prøve å gjøre det i morgen. For dette problemet har vært i over en uke nå. Dette er voldsomt frustrerende å ikke komme inn på sånne sider. Er det noen andre som har noen andre tips om saken så er det bare å skrive det ned, for dette er viktig å få oppklart. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei, har hatt samme problem med IE6, og Fokus Bank. Da var det bare å oppdatere Java Runtime og vips så funket det. Eller`s har De sjekket Dere`s Firewall innstillinger ? Håper De tar Dem tid til å svare på hva som var løsningen, på forhånd Takk Ha en God Dag videre. MvH W_B Lenke til kommentar
Brafa Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 høres ikke ut som noe din ISP er skyld i. Kan jo kikke litt på denne tråden om det er noe av dette som gjør at du ikke får til https-sider; http://www.duxcw.com/yabbse/index.php?boar...id=5351;start=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå