bj0rnar Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei. Sliter med at lappisen til pappa logges ut etter ca 20 min inaktivitet. Dvs at den locker seg, samme som 'windowstast + L'. Dette er veldig irriterende når man f.eks. ser film. Da hjelper det heller ikke ha ha fullscreen på.. Har sett under skjermsparer uten å finne noe, og ser ingen alternativer under strømalternativer.. Cmon folkens, hjelp meg med denne Endret 29. desember 2005 av bj0rnar Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei. Sliter med at lappisen til pappa logges ut etter ca 20 min inaktivitet. Dvs at den locker seg, samme som 'windowstast + L'. Dette er veldig irriterende når man f.eks. ser film. Da hjelper det heller ikke ha ha fullscreen på.. Har sett under skjermsparer uten å finne noe, og ser ingen alternativer under strømalternativer.. Cmon folkens, hjelp meg med denne 5354619[/snapback] På XP Så skal det være en checkbox i den screensaver menyen som er noe med "Show welcome screen on resume" Eller noe... Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Fant det nå.. Grunnen til at jeg overså det var at det tydeligvis er disabled.. Det er en jobbpc dette er snakk om, med noen få begrensninger i selve windows.. Sikkert noe der.. Noen som vet hvordan man overrider dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå